The news is by your side.

Advertisement

رانا ثنا کے خلاف سیاسی انتقامی کارروائی کے الزام کو مسترد کرتے ہیں، فردوس عاشق

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ رانا ثنا اللہ کے خلاف سیاسی انتقامی کارروائی کے الزام کو مسترد کرتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ رانا ثنا اللہ عدالت میں بے گناہی ثابت کریں، اے این ایف بھی عدالت میں تمام ثبوت لائے، معاشرے میں زہر پھیلانے والوں کی اصلیت سامنے آنی چاہئے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ طاقتور کو اختیار ہے وہ بڑے کارنامے سرانجام دے، بڑا شخص بڑا کام اپنی گاڑی میں ہی کرسکتا ہے، نشہ پہنچانے والے سہولت کاروں کو بھی پکڑنا ہے، آدھی آبادی منشیات کا شکار ہوچکی ہے، جو ملک میں جنگ لڑتا ہے اس کی حوصلہ افزائی کرنی چاہئے۔

انہوں نے کہا کہ رانا ثنا کو جنہوں نے پکڑا انہوں نے ملک کے عوام سے وفاداری نبھائی، ماضی میں پنجاب کو سیاسی مخالفین کو کچلنے کا ذریعہ بنایا گیا، کس کو نہیں معلوم کالعدم تنظیموں سے ان کے کیسے تعلقات تھے، کس کو نہیں معلوم ماڈل ٹاؤن کیس میں ان کا کیا کردار تھا۔

مزید پڑھیں: ماڈل ٹاؤن میں عوام پرگولیاں برسانے والے اللہ کی پکڑ میں آ رہے ہیں،فردوس عاشق اعوان

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ رانا ثنا اللہ کو پکڑنے والے افسران قابل تعریف ہیں، افسران نے مافیا سے ٹکر لی ہے ان کے ساتھ کھڑا ہونے کی ضرورت ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ ایف بی آر کو آزاد کیا ہے تو بے نامی جائیدادیں سامنے آنا شروع ہوگئی ہیں، ایف بی آر نے زرداری خاندان کی بے نامی جائیداد، حصص ضبط کیے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ن لیگ کے رہنما چوہدری تنویر کی بھی 6 ہزار کینال اراضی ضبط کی ہے، ہر شخص کو ٹیکس نیٹ کا حصہ بننا ہوگا، حکومت کسی دباؤ یا بلیک میلنگ میں نہیں آئے گی، حکومت آئین اور قانون کے مطابق انصاف کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں