The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن کی وجہ سے سینیٹ سیاسی ایڈونچر کا شکار ہے، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ اپوزیشن کی وجہ سے سینیٹ سیاسی ایڈونچر کا شکار ہے، چیئرمین سینیٹ سے کیا گستاخی ہوگئی کہ تحریک عدم اعتماد لے آئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے نیوز کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی نے قوانین کی پاسداری کی ہے، سینیٹ کو آئین کے مطابق اپنا خود مختار کردار ادا کرنا چاہئے۔

انہوں نے کہا کہ عوام پوچھ رہے ہیں منتخب چیئرمین نے ان کی شان میں کیا گستاخی کی ہے، صادق سنجرانی نے قوانین کی پابندی کی بس ان کی خواہش کی تکمیل نہیں کی ہے۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ سیاسی پنڈت ضد کررہے ہیں کہ سینیٹ ان کی خواہش کے مطابق چلے، چیئرمین سینیٹ نے ظل سبحانی کی فرمائشیں پوری نہیں کی ہے، عدلیہ، فوج، ریاستی اداروں کے بعد سینیٹ پر لشکر کشی کی جارہی ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ پاکستان مسائل کا شکار ہے، سیاسی ایڈونچر کی قوم متحمل نہیں ہوسکتی ہے، حالات اس بات کا تقاضا نہیں کرتے کہ اس قسم کی پنجہ آزمائی کی جائے۔

مزید پڑھیں: اپوزیشن نے حاصل بزنجو کو چیئرمین سینیٹ کے لئے نامزد کردیا

انہوں نے کہا کہ آئی ایم ایف نے ن لیگ، پی پی حکومتوں کو تلخ حقائق بتائے ہیں، آئی ایم ایف نے بیڈ گورننس کی ذمہ دار ن لیگ، پی پی حکومتوں کو ٹھہرایا ہے، آئی ایم ایف نے کہا سابقہ حکومتوں کی غلط پالیسیاں معاشی بدحالی کا باعث بنیں۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ اداروں میں اصلاحات کے ایجنڈے کو آگے لے کر جانا ہے، لیڈر وقتی طور پر تلخ فیصلے کرتا ہے مگر وہ قومیں بنانے کے لیے ناگزیر ہوتے ہیں، لیڈر کو ووٹ بینک کے بجائے قوم کے مستقبل کی فکر ہوتی ہے، ہم نے مل کر پاکستان کو استحکام دینا ہے، اداروں میں اصلاحات کرنی ہے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کا دورہ امریکا پاسپورٹ کی عزت و توقیر کے لیے اضافے کا باعث بنے گا، دورے کی تصدیق سے اپوزیشن کے ارمانوں پر اوس پڑ گئی ہے، وزیراعظم کو امن پسند ملک کے طور پر دعوت دی گئی ہے، عمران خان باور کرانے جارہے ہیں کہ پاکستان خطے کا اہم ملک ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں