The news is by your side.

Advertisement

او آئی سی پلیٹ فارم کے ذریعے کشمیر میں جاری مظالم بند کرائے جائیں، فردوس عاشق اعوان

جدہ : معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ سعودی عرب سےقریبی تعلقات ہیں، ہمارے20بلین سے زائد کے پروجیکٹ  سعودی  حکومت کیساتھ چل رہے ہیں ، او آئی سی پلیٹ فارم کےذریعے کشمیر میں جاری مظالم بند کرائے جائیں۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے جدہ قونصلیٹ میں پاکستانی کمیونٹی سےملاقات کی ، اس موقع پر پاکستان کےسی جی خالد مجید اور سفیر پاکستان راجہ علی اعجاز بھی موجود تھے۔

معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے پاکستانی کمیونٹی سے گفتگو میں کہا سعودی عرب کے ساتھ ہمارےبرادرانہ تعلقات ہیں، ہمارے20بلین سے زائد کے پروجیکٹ سعودی حکومت کیساتھ چل رہےہیں، حج میں روڈ ٹو مکہ پروجیکٹ وزیر اعظم عمران خان کے کہنےپر شروع کیا۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ سعودی عرب سےقریبی تعلقات ہیں، او آئی سی پلیٹ فارم کےذریعے کشمیر میں جاری مظالم بندکرائے جائیں، لاکھوں لوگ مقبوضہ کشمیر میں محصور ہو کر رہ گئے ہیں۔

مزید پڑھیں : او آئی سی کو زیادتی کا شکار مسلمانوں کے لیے مزید فعال کردار ادا کرنا ہے: فردوس عاشق اعوان

معاون خصوصی نے کہا پاکستان سمیت ہم سب کی خواہش ہے اوآئی سی مسئلہ کشمیرپرنوٹس لے، بابری مسجدجیسےمقدس مقامات کےتحفظ کیلئےدنیاکوجھنجھوڑتےرہیں گے ، بھارت کا انتہا پسندانہ چہرہ دنیاکودکھاتے رہیں گے، سعودی عرب کی ترقی میں پاکستانی کمیونٹی کا بھی بڑا کردار ہے۔

اس سے قبل فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ اسلامی تعاون تنظیم (او آئی سی) کی گولڈن جوبلی تقریبات میں پاکستان کی نمائندگی میرے لیے باعث اعزاز ہے ، اسلامی سربراہ ممالک کا یہ فورم مسلم امہ کے رشتے کو مضبوط بنانے اور جوڑنے کا سب سے بڑا پلیٹ فارم ہے۔

معاون خصوصی نے مزید کہا کہ مظلوم کشمیریوں کی حمایت اور ان کے ساتھ اظہار یکجہتی پر سکریٹری جنرل او آئی سی کا شکریہ ادا کرتے ہیں، اس فورم سے کشمیریوں کے جمہوری بنیادی حق اور وادی میں سنگین صورتحال کو اجاگر کرنے کے لیے مزید آواز بلند کرنا ہوگی۔

خیال رہے کہ معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان (او آئی سی) کے قیام کی گولڈن جوبلی تقریبات میں شرکت کے لیے 2 روزہ دورے پر سعودی عرب میں موجود ہیں، وہ گولڈن جوبلی کی تقریبات میں پاکستان کی نمائندگی کریں گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں