The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف کا بیان ان کے وژن کی ترجمانی کرتا ہے: فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ آرمی چیف کا بیان ان کے وژن کی ترجمانی کرتا ہے، قوم کے لیے جان کی قربانیاں دینے والے سے زیادہ خیر خواہ کون ہو سکتا ہے، متحد ہو کر مشکل حالات سے نکلنا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہ آرمی چیف کا بیان ان کے وژن کی ترجمانی کرتا ہے، کسی بھی ملک کی قومی سلامتی مالی خود مختاری پر منحصر ہے۔

اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ ہمیں اپنے پاؤں پر کھڑا کرنے میں سب سے بڑا کردار قوم کا ہے، ریاست کا فرض ہے عوام کو سہولتیں ان کے دروازے پر دینا، اپنے حقوق کے لیے فرائض کو ساتھ جوڑنا پڑے گا۔

انہوں نے کہا کہ قوم متحد ہو کر مشکل سے نکل سکتی ہے، بیساکھیوں کو چھوڑ کر اپنے پاؤں پر کھڑا ہونے پڑے گا۔ فوج نے سب سے پہلے اپنا حصہ ڈالا۔ پاک فوج کی جانب سے قوم کے لیے قربانیاں دی گئیں۔

معاون خصوصی کا مزید کہنا تھا کہ قوم کے لیے جان کی قربانیاں دینے والے سے زیادہ خیر خواہ کون ہو سکتا ہے، متحد ہو کر مشکل حالات سے نکلنا ہوگا۔ مشکل معاشی حالات میں بھی پاک فوج نے اپنا حصہ ڈالا۔

خیال رہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے قومی معیشت پر نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی میں سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ ملکی استحکام معاشی خود مختاری کے بغیر ممکن نہیں۔

جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا تھا کہ ہم اس وقت مشکل معاشی صورتحال سے گزر رہے ہیں، ہم سب کو اپنی ذمے داریاں نبھانے کی ضرورت ہے تاکہ مشکل حکومتی اقدامات کامیاب ہوسکیں۔ وقت آگیا ہے کہ ہمیں ایک قوم بن کر سوچنا ہوگا۔

آرمی چیف نے مزید کہا تھا کہ معاشی خود مختاری کے بغیر کوئی دوسری خود مختاری ممکن نہیں، ملک نہیں بلکہ خطے ترقی کرتے ہیں، معاشی کاوشیں کامیاب بنانے کے لیے سب کو ذمے داری پوری کرنا ہوگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں