The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کشمیریوں کی اخلاقی، سیاسی اور سفارتی حمایت جاری رکھے گا: فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ بھارت نے مقبوضہ کشمیر  میں انسانی حقوق کی دھجیاں بکھیر دیں.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے میڈیا سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا. فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ بھارت نے حریت پسند رہنماؤں کو قید کررکھا ہے، کشمیری عوام کوآزادی کے لئے جہدوجد پر خراج تحسین پیش کرتے ہیں.

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ سیکولر بھارت ایک لبادہ تھا، ہندو توا کی سوچ سامنے آگئی، کشمیر ہمارے دلوں کی دھڑکن ہے، رگوں میں خون کی طرح دوڑتا ہے، پاکستان کشمیریوں کی اخلاقی، سیاسی اور سفارتی حمایت جاری رکھے گا، بین الاقوامی سطح پر کشمیری بھائیوں کے لئے ہر اقدام اٹھائیں گے، بھارت نے امن کے ساتھ جو کھلواڑ کیا ہے، سب کے سامنے ظاہرکریں گے. بھارت دہشت گرد ریاست ہے، یہ سب کے سامنے ظاہر ہوگیا، بھارت زہریلی سوچ کے ذریعے خطے کے امن سے کھیل رہا ہے.

انھوں نے کہا کہ پاکستان کے ذمہ دارانہ کردار کو عالمی سطح پر سراہا جارہا ہے، امریکی صدر ٹرمپ نے بھی پاکستان کی امن پالیسی کی حمایت کی، تمام قوتوں کا یکجہتی کے ساتھ کشمیریوں کے لئے آواز اٹھانا بڑی کامیابی ہے.

مزید پڑھیں: بھارت کا آرٹیکل 370 کو ختم کرنے کا اعلان ، پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس کل طلب

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ 22 کروڑ عوام کشمیر کو اپنی شہ رگ تسلیم کرتے ہیں، بھارت اوچھےہتھکنڈوں سے باز آجائے، اوآئی سی کا کشمیریوں کی حمایت کا اعلان خوش آئند ہے، بھارت کی کاغذی کارروائی کشمیرکےمستقبل کافیصلہ نہیں کرسکتی۔

دنیا عمران خان کی خطے میں امن کی کاوشوں کومانتی ہے، مودی مائنڈ سیٹ دہشت گردی کا نظریہ ہے، پاکستان اور بھارت کے درمیان فلیش پوائنٹ کشمیر ہے، بھارت نے پیغام دیا ہےکہ خطے کے امن سے کوئی سروکار نہیں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں