The news is by your side.

Advertisement

دنیا کا کشمیر کے المیے سے لاتعلق رہنا مجرمانہ غفلت ہوگی: فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ دنیا کا کشمیر کے المیے سے لاتعلق رہنا مجرمانہ غفلت ہوگی، تحریک انصاف میں کشمیر میڈیا سیل قائم کرنے جا رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ گلے سڑے نظام سے نجات حاصل کرنے کے لیے ایک سال کم ہے، تحریک انصاف کے اصلاحاتی ایجنڈے پر ایک سال میں پیشرفت ہوئی۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ عوام کے راستے میں آنے والی رکاوٹیں ہٹائی گئیں، اسٹیٹس کو کی اس سوچ کو وزیر اعظم عمران خان نے ختم کیا۔ مقبوضہ جموں و کشمیر میں مودی سرکار ظلم کی داستان رقم کر رہی ہے، وزیر اعظم مقبوضہ جموں و کشمیر کے مقامی اور عالمی نقطہ نظر پر قوم کو اعتماد میں لیں گے۔

انہوں نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر کی آواز دنیا بھر میں گونج رہی ہے اور دنیا سن رہی ہے، آج دنیا کے ضمیر کو جھنجوڑنے کی ضرورت ہے۔ دنیا اپنے معاشی اور مالی معاملات کے لیے سر جوڑ کر بیٹھی ہے۔ دنیا مودی کو مقبوضہ کشمیر میں ظالمانہ اقدام سے روکے۔ اقوام متحدہ میں مقبوضہ کشمیر پر کردار نظر آنا چاہیئے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ مسئلہ کشمیر عالمی معاملہ بن چکا ہے، اس سے لا تعلق نہیں رہا جا سکتا۔ آزاد کشمیر میں تحریک انصاف کا ڈھانچہ بننے جا رہا ہے۔ ہم نے طے کیا ہے کہ ہر ڈسٹرکٹ میں پارٹی کو متحرک کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ کشمیری بڑی حسرت سے دنیا کی طرف دیکھ رہے ہیں، کشمیریوں کو ریاستی تشدد اور ذرائع مواصلات پر پابندی کا سامنا ہے۔ ہو سکتا ہے مظالم میں مودی کا نام ہٹلر سے آگے نکل جائے، دنیا کا کشمیر کے المیے سے لاتعلق رہنا مجرمانہ غفلت ہوگی۔

معاون خصوصی کا مزید کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں جیسے انسانیت کی توہین ہو رہی ہے، آواز اٹھانے پر کشمیریوں کو غائب کر کے وادی سے باہر رکھا جا رہا ہے۔ حریت رہنماؤں سے بھارتی ظلم کی مذمت کرتے ہیں۔ تحریک انصاف میں کشمیر میڈیا سیل قائم کرنے جا رہے ہیں۔ مقبوضہ کشمیر پر قومی اور عالمی سطح کی معلومات کو شیئر کیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں