The news is by your side.

Advertisement

بھارت زیادہ عرصہ کشمیر کو یرغمال نہیں رکھ سکتا: فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ پاکستان کا بچہ بچہ کشمیر کے لیے کٹ مرنے کو تیار ہے، بھارت زیادہ عرصہ کشمیر کو یرغمال نہیں رکھ سکتا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ بھارت زیادہ عرصہ کشمیر کو یرغمال نہیں رکھ سکتا، کشمیریوں کو کوئی بھارتی فیصلہ منظور نہیں۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ بھارت نے کشمیریوں کو دبانے کے لیے لاکھوں بندوقوں کے نیچے رکھا ہوا ہے، پاکستان کا بچہ بچہ کشمیر کے لیے کٹ مرنے کو تیار ہے۔ پاکستان کشمیریوں کو اپنے وجود کا حصہ سمجھتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں جنگ ہار چکا ہے۔ کل کا بہت اہم سیشن تھا اسے سیاست کی نذر کر کے پروڈکشن آڈر طلب کیا گیا، کشمیر میں ذرائع ابلاغ کے اداروں کو بند کر دیا گیا ہے، پوری دنیا کی نظریں پاکستان میں ایوان پر ہیں۔

یاد رہے کہ 5 اگست کو بھارتی وزیر داخلہ امیت شاہ نے آرٹیکل 370 ختم کرنے کا بل بھارتی پارلیمنٹ میں پیش کیا تھا۔ بل کی تجاویز کے تحت غیر مقامی افراد مقبوضہ کشمیر میں سرکاری نوکریاں حاصل کرسکیں گے اور 370 ختم ہونے سے مقبوضہ کشمیرکی خصوصی حیثیت بھی ختم ہوجائے گی۔

بعد ازاں بھارتی صدر نے آرٹیکل 370 ختم کرنے کے بل پر دستخط کر دیے اور گورنر کا عہدہ ختم کر کے اختیارات کونسل آف منسٹرز کو دے دیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں