The news is by your side.

Advertisement

‘ہارنے پر ٹرمپ کا چورن نہیں بکا تو نواز شریف اور مریم کا چورن کیسے بکے گا’

لاہور : معاون خصوصی اطلاعات پنجاب فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ مریم نواز قومی سلامتی کے اداروں اور افواج کو متنازع بنارہی ہیں، ہارنے پر ٹرمپ کا چورن نہیں بکا تو بلاول اور مریم کا چورن کیسے بکے گا۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی اطلاعات پنجاب فردوس عاشق اعوان نے اپنے بیان میں کہا کہ تجدید عہد کا دن ہے ، آج شاعر مشرق کے کلام سے رہنمائی کا دن ہے، آج ملک کی65فیصد نوجوان آبادی کو جگانے کا دن ہے۔

معاون خصوصی اطلاعات پنجاب  کا کہنا تھاکہ آج ایک بارپھر پوری قوم شاعر مشرق کی احسان مند ہے ، نئے پاکستان میں عمران خان کی قیادت میں ہم پرعزم ہیں، علامہ اقبال کے فلسفے کو آگے بڑھا کرہم کرپشن کےدلدل سے نکل سکتے ہیں ، قانون کی پاسداری کرکےعلامہ اقبال کے خواب کی تعبیر کو یقینی بنائیں گے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ عثمان بزدار پنجاب کے 12کروڑ عوام کی خدمت میں مصروف ہیں، ہم نے عہد کرنا ہے کہ پاکستان بنانے کی سوچ اور فکر کو زندہ رکھیں گے، عمران خان کی قیادت میں عثمان بزدار صوبے کی پرامن اندازمیں خدمت کریں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ عوام کے بنیادی حقوق ،یکساں مواقع کیلئے حکومت اپنا کرداراداکرتی رہےگی، ہمیں خواتین کو معاشی محاذ پر بااختیار بنانا ہے ، بارڈرز پر جنگیں لڑنے کا دور چلا گیا اب یہ ففتھ جنریشن وار ہے۔

معاون خصوصی نے مزید کہا کہ مریم نواز سے متعلق امین گنڈاپور کے الفاظ کے چناؤ پر تحفظات ہوسکتے ہیں،لیکن ردعمل اور نظریے کے ساتھ ہوں، مریم نواز قومی سلامتی کے اداروں اور افواج کو متنازع بنارہی ہیں۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ راج کماری کا جاتی امرا کے ظلِ سبحانی کا بیانیہ بائیس کروڑ عوام کی آواز نہیں، مریم گلگت بلتستان میں لطیفہ گوئی کررہی ہیں، انہیں اب یاد آرہا ہے کہ جی بی کو حقوق کو ملنی چاہئیں، ٹرمپ کاہارنےپرچورن نہیں بکا، نواز شریف اورمریم کا کیسے بکے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں