The news is by your side.

Advertisement

‘قومی سلامتی کمیٹی کے اجلاس میں عوام کے تحفظ کے پیش نظر اہم فیصلے کیے جائیں گے’

اسلام آباد : معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ قومی سلامتی کمیٹی کے اجلاس میں عوام کے تحفظ کے پیش نظر اہم فیصلے کیے جائیں گے ، اجلاس کامقصد کرونا وائرس جیسے اہم مسئلے پر پوری قوم کو یکجا کرنا ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ہے کہ پاکستان کے عوام کا تحفظ اور سلامتی ہماری اولین ذمہ داری ہے، آج وزیر اعظم کی زیر قیادت قومی سلامتی کمیٹی کا اہم اجلاس ہوگا، وزرائےاعلیٰ سمیت اعلیٰ سول اورعسکری قیادت شریک ہوگی۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ اجلاس کامقصد کورونا وائرس جیسے اہم مسئلے پر پوری قوم کو یکجا کرنا ہے، مقصدوائرس پرقابو پانے کی کاوشوں میں یکسوئی اور ہم آہنگی کا فروغ بھی ہے، عوام کے تحفظ کے پیش نظر اہم فیصلے کیے جائیں گے، کرونا وائرس کےعالمی چیلنج کے اثرات سےقوم کو محفوظ بنانے پر ترجیحات طے ہوں گی۔

خیال رہے کرونا وائرس کیخلاف لائحہ عمل کی تیاری کے لئے وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت قومی سلامتی کمیٹی اجلاس آج شام وزیراعظم ہاؤس میں ہوگا۔

مزید پڑھیں : قومی سلامتی کمیٹی کااجلاس، کرونا وائرس پر ایمرجنسی نافذ کرنے سے متعلق حتمی فیصلہ متوقع

اجلاس میں شرکت کے لئے وزرائے اعلیٰ اور دیگر اعلیٰ حکام کو آگاہ کر دیا گیا، مسلح افواج کے سربراہان اور ڈی جی آئی ایس آئی اجلاس میں شریک ہوں گے جبکہ وزیرداخلہ اعجاز شاہ ، وزیر قانون فروغ نسیم ، وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی بھی شرکت کریں گے۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں کروناوائرس سےمتعلق قومی لائحہ عمل طے کیا جائے گا اور کرونا سے نمٹنے کے لئے اہم فیصلے کئے جائیں گے۔

قومی سلامتی کمیٹی اجلاس میں کرونا سے بچاؤ کیلئے ایمرجنسی نافذ کرنے یا نہ کرنے کا حتمی فیصلہ اور بارڈرز مینجمنٹ سے متعلق بھی فیصلہ ہوگا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں