The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم یواین میں کشمیر کے بچوں کامقدمہ لڑنےجارہے ہیں، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد : معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ وزیراعظم یواین میں کشمیرکےبچوں کامقدمہ لڑنےجارہے ہیں، یہ ٹوئنٹی20 میچ  نہیں بلکہ ایک میراتھن ریس ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا پاکستان کے 22 کروڑ عوام کشمیر کاز بیان کررہےہیں، کشمیریوں کے حق خودارادیت کیلئے ہم ان کی آواز ہیں اور کشمیری عوام کی جدوجہد میں شانہ بشانہ ہیں۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ قوم کامستقبل محفوظ ہاتھوں میں ہے، قوم کے بچوں میں نیشنل کاز بھرپورانداز میں موجود ہے، بھارتی جبر پرمظلوم کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کرتے ہیں۔

قوم کامستقبل محفوظ ہاتھوں میں ہے

معاون خصوصی نے کہا مقبوضہ وادی میں کشمیری بچے اسکول جانے سے محروم ہیں، مذہبی آزادی نہیں، بھارت کا قبضہ ہے، مقبوضہ وادی کی صورتحال پر دنیا کا ضمیر جھنجھوڑنا ضروری ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم کشمیر کیلئے ہر عالمی طاقت کا دروازہ کھٹکھٹا رہے ہیں اور یو این میں کشمیر کے بچوں کا مقدمہ لڑنے جارہے ہیں، یہ ٹوئنٹی 20 میچ نہیں بلکہ ایک میراتھن ریس ہے۔

مقبوضہ وادی کی صورتحال پر دنیا کا ضمیر جھنجھوڑنا ضروری ہے

فردوس عاشق اعوان نے کہا پاک فوج کا ہر سپاہی سینہ تان کر سرحدوں کی حفاظت کررہا ہے، پاکستان کی سول سوسائٹی انسانی حقوق پرہراول دستے کا کردار ادا کر رہی ہے، کشمیریوں کے زخم پر مرہم رکھنے کیلئے ہر فورم پر آواز اٹھا رہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں