The news is by your side.

Advertisement

کل وزیر اعظم کشمیریوں کا مقدمہ لڑیں گے: فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم مظلوم کشمیریوں کی جنگ لڑ رہے ہیں، کل وزیر اعظم پاکستان کی ترجمانی کرتے ہوئے کشمیریوں کا مقدمہ لڑیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ میڈیا سے گزارش ہے عام فہم زبان کا استعمال کیا جائے، قوانین پر عملدر آمد کرنا ہمارے لیے ایک چیلنج ہے۔ عمران خان مشکل حالات میں مقابلہ کرنا جانتے ہیں۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ انفارمیشن کمیشن ایک ضروری پلیٹ فارم ہے، اس ادارے کے قیام سے غلط خبروں کی حوصلہ شکنی ہوگی۔ حکومت نے انفارمیشن کمیشن کے لیے 70 ملین روپے رکھے ہیں، موجودہ حکومت نے اطلاعات تک رسائی کے حق کو تحفظ دیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ جب اطلاعات تک رسائی نہ ہو تو غلط خبریں پھیلتی ہیں، انفارمیشن کمیشن کے لیے ریڈیو پاکستان کی عمارت میں جگہ دی جائے گی۔ انفارمیشن کمیشن کے لیے 70 ملین روپے کی رقم فوری جاری کر رہے ہیں۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں کرفیو کو 54 دن گزر گئے، پوری وادی کو ایک مخصوص ذہن نے جکڑا ہوا ہے۔ دنیا کشمیریوں کو معلومات تک رسائی دینے کے لیے تیار کیوں نہیں۔ یونیسکو سے آج کے دن وہ آواز کیوں نہیں آرہی ہے۔ امید ہے ملالہ یوسفزئی کشمیر کے بچوں کے لیے آواز بلند کریں گی۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کا بچہ بچہ چاہتا ہے تعلیم کے لیے آواز اٹھانے والے آگے آئیں، کیا مقبوضہ کشمیر کے شہریوں کو جینے کا کوئی حق نہیں۔ کشمیر میں جو اپنے حق کے لیے آواز اٹھاتا ہے اسے گرفتار کر لیا جاتا ہے۔ پاکستان کو لیکچر دینے والی تنظیمیں سرینگر کی طرف بھی دیکھیں۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ کشمیر میں بھارتی مظالم پر مودی حکومت کو بھی جھنجھوڑا جائے۔ وزیر اعظم مظلوم کشمیریوں کی جنگ لڑ رہے ہیں۔ وزیر اعظم عالمی برادری کے ضمیر کو جھنجھوڑ رہے ہیں۔ کل وزیر اعظم پاکستان کی ترجمانی کرتے ہوئے کشمیریوں کا مقدمہ لڑیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں