The news is by your side.

Advertisement

حکومتی قیادت کا رانا ثنا کی گرفتاری سے کوئی لینا دینا نہیں، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ نئے پاکستان میں کوئی بھی آئین اور قانون سے بالاتر نہیں ہے، حکومتی قیادت کا رانا ثنا کی گرفتاری سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے رانا ثنا اللہ کی گرفتاری پر وضاحت دیتے ہوئے کہا کہ رانا ثنا اللہ کو مصدقہ اطلاعات پر اے این ایف نے گرفتار کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اینٹی نارکوٹکس فورس کو باوثوق اطلاع ملی کہ ان کی گاڑی میں ہیروئن ہے، منشیات کی مالیت 15 سے 20 کروڑ روپے ہے، اے این ایف ایک خود مختار ادارہ ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ اے این ایف قانون کے مطابق کارروائی کرے گی، معلومات کی بنیاد پر ان کی گاڑی کو ناکہ لگا کر روکا گیا، اے این ایف کو اطلاع تھی ہیروئن لاہور ایئرپورٹ پر ڈیلیور ہونی ہے۔

مزید پڑھیں: رانا ثنا اللہ کی ضلع کچہری میں پیشی، پولیس کا سیکورٹی پلان تیار

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ یہ حکومت کی سیاسی یا انتقامی کارروائی نہیں ہے اس کو یکسر مسترد کرتے ہیں، آج ان کو انسداد منشیات کی عدالت میں پیش کیا جائے گا۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات کے مطابق لیگی قیادت رانا ثنا کی گرفتاری کو سیاسی پوائنٹ اسکورنگ کے لیے استعمال کرنا چاہتی ہے، حکومتی قیادت کا اس گرفتاری سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ عدالتیں آزاد ہیں ان کو آج ریمانڈ کے لیے لایا جائے گا، رانا ثنا اور ان کی جماعت عدالت میں موقف پیش کرے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں