The news is by your side.

Advertisement

ترقی کے لیے کرپشن فری ملک اورسوسائٹی ضروری ہے، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ پاکستان کا وجود کرپشن زدہ ہونے کی وجہ سے خطرے میں ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے آروائی نیوز کے پروگرام باخبرسویرا میں گفتگوکرتے ہوئے فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ گرفتاریوں کا حکومت سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ عوام ملک میں کرپشن کا خاتمہ چاہتے ہیں، عوام چوری چکاری میں ملوث رہنماؤں کا حساب چاہتے ہیں، ہم آئین وقانونی کی حکمرانی یقینی بنانے کے لیے پُرعزم ہیں۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ پاکستان کا وجود کرپشن زدہ ہونے کی وجہ سے خطرے میں ہے، منی لانڈرنگ کی وجہ سے قومی سلامتی داؤ پر لگی۔

انہوں نے کہا کہ 10 سال حکومت میں رہ کر24 ارب کے قرضے لیے گئے، ملک میں ہر پیدا ہونے والابچہ 50 ہزارکا مقروض چھوڑ کر گئے، عوام حقیقت سے آگاہ ہیں، عوام کوکوئی ورغلا نہیں سکتے، ترقی کے لیے کرپشن فری ملک اورسوسائٹی ضروری ہے۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے مزید کہا کہ آصف زرداری نے پہلے بھی اینٹ سے اینٹ بجانے کی بات کی تھی، امیدہےآصف زرداری کو وہ اینٹیں دستیاب ہوں گی۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ دھمکانے والے بجٹ کا کچھ نہیں بگاڑ سکیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں