The news is by your side.

Advertisement

شاہی جوڑے کی آمد روشن، پرعزم پاکستان کی آئینہ دار ہے، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ شاہی جوڑےکی آمد روشن، پرعزم پاکستان کی آئینہ دار ہے، امید ہے شاہی جوڑا خوبصورت یادیں ساتھ لے کر جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ شاہی جوڑے کا دورہ پاک برطانیہ تعلقات کی مضبوطی اجاگر کرے گا۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ شاہی جوڑےکی آمد روشن، پرعزم پاکستان کی آئینہ دار ہے، شاہی دورہ دنیا میں پاکستان کامثبت تشخص اجاگر کرے گا۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ سیاحوں کے لیے پاکستان حسین، پرکشش منزل بن کر ابھر رہا ہے، پاکستان عظیم ثقافتی ورثے کا امین اور قدیم تہذیب کا مسکن ہے۔

انہوں نے کہا کہ تاریخی مقامات، شمالی علاقہ جات کی خوبصورتی پاکستان کو منفرد بناتی ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ پاکستان اور اس کےعوام شاہی مہمانوں کا خیر مقدم کرتے ہیں، امید ہے شاہی جوڑا خوبصورت یادیں ساتھ لے کر جائے گا۔

برطانوی شاہی جوڑے کا اسلام آباد کے ماڈل کالج فارگرلز کا دورہ

برطانوی شہزادہ ولیم اور ان کی اہلیہ شہزادی کیٹ میڈلٹن نے آج صبح ماڈل کالج فار گرلز کا دورہ کیا اور بچوں میں گھل مل گئے، برطانوی شاہی جوڑےکوپاکستان میں نظام تعلیم سے متعلق بریف کیا گیا۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز برطانوی شاہی جوڑا خصوصی طیارے کے ذریعے نورخان ایئربیس پر پہنچا جہاں وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے ان کا استقبال کیا جبکہ برطانوی ہائی کمشنربھی ایئربیس پر موجود تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں