The news is by your side.

Advertisement

مولانا صاحب، اپنی آواز مظلوم کشمیریوں کے حق میں بلند کریں، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ مولانا صاحب پروٹوکول اورمراعات کا قرض ادا کرنے کا وقت آگیا۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر فردوس عاشق اعوان نے اپنے پیغام میں کہا کہ مولانا صاحب، اپنی آواز مظلوم کشمیریوں کے حق میں بلند کریں۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ کشمیریوں کے لیے آواز بلند کرنے پر ہی آپ کی پذیرائی ممکن ہوگی، مولانا صاحب،2 سیاسی جماعتوں کے عزائم کو بھانپیں۔

انہوں نے کہا کہ 2 سیاسی جماعتیں آپ کو ذاتی مفاد کی بھینٹ چڑھانا چاہتی ہیں، ایک سیاسی نبض شناس عوام کی نبض کوکیوں نہیں سمجھ پا رہا؟۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ مولانا صاحب پروٹوکول اورمراعات کا قرض ادا کرنے کا وقت آگیا، مولانا صاحب،الفاظ کے تیروں کا رخ فسطائی مودی کی جانب موڑیں۔

بلاول بھٹو کے اعلان پر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ بلاول بھٹو کی جانب سے دھرنے میں شرکت نہ کرنے کے اعلان پر فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ پہلے ہی دن کہہ دیا تھا کہ اپوزیشن آپس میں سیاست کر رہی ہے۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ پہلے بھی کہا تھا، اپوزیشن کوخود اپوزیشن سے خطرہ ہے، مولانا صاحب پارٹیاں آپ کو قربانی کا بکرا بنانے کی سازش کررہی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں