The news is by your side.

Advertisement

سیاسی مداری ڈگڈگی اٹھا کر بےگناہی کا رونا نہ روئیں، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ سیاسی مداری ڈگڈگی اٹھاکربےگناہی کا رونا نہ روئیں، ضمانت کا مطلب کیس سے بریت نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ وزیراعظم نے وعدہ کیا ہے پاکستان کا روشن چہرہ دنیا کو دکھانا ہے، وزیراعظم چاہتے ہیں ایسا پاکستان بنے جہاں روزگار کے مواقع ہوں۔

انہوں نے کہا کہ سیاست میں روایتی ہتھکنڈے اور طریقہ واردات ہے، سیاسی مداری پاکستان کو آگے بڑھتا ہوا دیکھ کر ڈگڈگی بجاتے ہیں، سیاسی مداری پاکستان کی ترقی کی رفتار کو روکنےکی کوشش کرتے ہیں۔

معاون خصوصی نے کہا کہ کٹہروں میں بھی قرآن پاک اٹھا کر مخالفین سچ بتانے کا کہتے ہیں، عدالتوں میں قرآن پرجھوٹی گواہی دینے والوں کی تعداد لاکھوں میں ہے۔ انہوں نے کہا کہ سیاسی مدارس روز ڈگڈگی بجا کر اپنی بے گناہی کا اعلان کرتے ہیں۔

فردوس عاشق اعوان نے رانا ثنا اللہ کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آپ عوام کو گمراہ کرنے کی سوچ ترک کریں، ابھی ٹرائل ہونا ہے، ضمانت کا مقصد یہ نہیں کہ آپ بری ہوئے، ابھی عدالت کو فیصلہ دینا ہے۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ لیگل اور جوڈیشل سسٹم سمیت دیگر کمزوروں کا فائدہ اٹھایا جاتا ہے، کمزور سسٹم کو بدلنا ہے، مخالفین ایسے سسٹم سے فائدہ اٹھاتے ہیں، وزیراعظم نے قوم سے گلے سڑے نظام کو بدلنے کا تہیہ کر رکھا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ گلے سڑے نظام کو بدل کر طاقتور اور کمزور کے لیے یکساں قانون لائیں گے، احتساب کے بغیر معاشرہ جنگل کا قانون بن جاتا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں