The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم آج کشمیریوں کی آواز پوری دنیا تک پہنچائیں گے: فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ عظیم کشمیریوں کی عظیم جدوجہد کو سلام پیش کرتے ہیں، وزیر اعظم مظفر آباد میں آج کشمیریوں کی آواز پوری دنیا تک پہنچائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کی معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ٹویٹ میں کہا، ’چلو چلو مظفر آباد چلو‘، مقبوضہ جموں و کشمیر کے عوام سے اظہار یکجہتی کے لیے آج کا اجتماع دنیا بھر میں کشمیریوں کی پکار بنے گا۔

انہوں نے کہا کہ عظیم کشمیریوں کی عظیم جدوجہد کو سلام پیش کرتے ہیں جو بھارتی ظلم و جبر کے خلاف چٹان بن کر کھڑے ہیں۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ پوری دنیا میں بھارت کا پرتشدد اور ظالم چہرہ بے نقاب ہو چکا ہے۔ سلامتی کونسل، او آئی سی اور خصوصاً جنیوا میں 58 ممالک کا مشترکہ اعلامیہ کشمیر پر پاکستان کے مؤقف کی تائید کر رہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں ہر محاذ پر سفارتی کامیابی اور بھارت کو شکست ہو رہی ہے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ ہر جمعۃ المبارک کے روز کشمیریوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کے پیش نظر آج وزیر اعظم مظفر آباد میں کشمیریوں کی آواز پوری دنیا تک پہنچائیں گے۔ عمران خان ہر فورم پر کشمیریوں کا مقدمہ لڑیں گے۔

انہوں نے کہا کہ آج پھر اپنے اس غیر متزلزل عزم کا اعادہ کریں گے کہ پاکستان مظلوم کشمیریوں کے ساتھ ہر مرحلے پر ثابت قدمی کے ساتھ ڈٹ کر کھڑا ہے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ مقبوضہ وادی میں مسلسل کرفیو کو ایک ماہ سے زائد ہوگیا ہے۔ ادویات، اشیا خورد و نوش اور اشیائے ضروریہ کی شدید قلت ہے۔

اپنے ٹویٹ میں انہوں نے مزید کہا کہ زندگی پر موت کا پہرہ ہے، انشاء اللہ ظلم کو پسپائی ہوگی، آزادی کی روشن صبح کا طلوع ہونا وادی جنت نظیر کا مستقبل ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں