The news is by your side.

Advertisement

بلاول نے سندھو دیش کی بات کرکے اپنے دل کی بات کردی، فردوس شمیم نقوی

کراچی: سندھ اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر فردوس شمیم نقوی نے کہا ہے کہ بلاول بھٹو نے سندھو دیش کی بات کرکے اپنے دل کی بات کہہ دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے رہنما اور سندھ اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر فردوس شمیم نقوی نے کہا ہے کہ سندھ حکومت چور ہے انہوں نے صوبے کو برباد کردیا ہے، بلاول سندھو دیش کی بات کرکے دل کی بات زبان پر لے آئے ہیں۔

فردوس شمیم نقوی نے کہا کہ کراچی سندھ کا تاج ہے تو پہلے تاج کو سنبھالا جاتا ہے پھر کسی اور کو سنبھالتے ہیں، شہر قائد کو جو 600 ملین پانی کی بات ہوئی تھی پتا نہیں کب ملے گا۔

اپوزیشن لیڈر نے کہا کہ کراچی اسٹریٹجک کمیٹی اپنا کام شروع کرچکی ہے، صوبے کو دولخت کرنے کی کوئی سازش کامیاب نہیں ہونے دیں گے، سندھ کو الگ کرنے کی بات کرنے والے کی مذمت کرتے ہیں۔

مزید پڑھیں: بلاول بھٹو حکومت کی مخالفت میں ملک توڑنے کی باتیں کرنے لگے

فردوس شمیم نقوی نے کہا کہ آئین پاکستان کہتا ہے ملکی سالمیت پر حملہ کرنے والا غدار ہوگا، جو شخص ملکی سالمیت پر بات کرے گا اسے غدار کہیں گے۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ جو بھی صوبے کی پامالی کی بات کرے گا وہ ملک دشمن کہلائے گا، اس حوالے سے ایک قرارداد پیر کو اسمبلی میں پیش کریں گے۔

فردوس شمیم نقوی نے کہا کہ ہمیں اپنی عدالتوں پر پورا بھروسہ ہے، کسی کو بھی آئین اور قانون کے ساتھ کھلواڑ نہیں کرنے دیں گے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز بلاول بھٹو نے کہا تھا کہ کل بنگلہ دیش بنا تھا، اگر حکومت کی موجودہ روش نہ بدلی تو سندھو دیش، سرائیکی دیش اور پختونوں کا دیش بھی بن سکتا ہے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں