The news is by your side.

Advertisement

فردوس شمیم کا وفاقی حکومت سے کراچی میں بجلی و گیس لوڈشیڈنگ پر سخت ایکشن لینے کا مطالبہ

کراچی: فردوس شمیم نے وفاقی حکومت سے کراچی میں بجلی و گیس لوڈشیڈنگ پر سخت ایکشن لینے کا مطالبہ کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق قائد حزب اختلاف فردوس شمیم نقوی نے آج وفاقی وزرا علی زیدی اور شیریں مزاری سے وفد کے ہمراہ ملاقات کی، جس میں سندھ کی سیاسی صورت حال اور دیگر سیاسی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

فردوس شمیم نقوی نے وفاقی وزرا کو بلدیاتی ایکٹ کا مسودہ بھی پیش کیا اور اس حوالے سے مسائل سے آگاہ کیا۔ انھوں نے بتایا کہ شہر میں بلدیاتی مسائل شدت اختیار کر چکے ہیں، سندھ حکومت شہر کی ترقی میں سب سے بڑی رکاوٹ ہے۔

انھوں نے کہا کہ بلدیاتی مسائل کے علاوہ کراچی میں بجلی اور گیس کا مسئلہ بھی شدت اختیار کر رہا ہے، وفاقی حکومت شہر میں بجلی اور گیس کی لوڈ شیڈنگ پر سخت ایکشن لے۔

واضح رہے کہ شہر قائد میں کے الیکٹرک کی جانب سے 12 سے 18 گھنٹے طویل لوڈ شیڈنگ کی جا رہی ہے جس نے شہریوں کی زندگی اجیرن بنا دی ہے، دن کے ساتھ ساتھ رات 12 بجے سے 4 بجے بھی لوڈ شیڈنگ کا سلسلہ شروع کر دیا گیا ہے، جس کی وجہ سے شہریوں کی رات کی نیند اور دن کا چین غارت ہو چکا ہے۔

خیال رہے کہ چیف جسٹس سپریم کورٹ اور نیپرا کے احکامات کے باوجود کے الیکٹرک شہر بھر میں لوڈ شیڈنگ کر رہا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اب گیس کی لوڈ شیڈنگ بھی شروع ہو گئی ہے، مختلف علاقوں میں جیسے ہی بجلی جاتی ہے، گیس بھی بند ہو جاتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں