The news is by your side.

Advertisement

وِنٹر ہل میں گھاس میں لگی آگ قابو سے باہر ہوگئی، برطانیہ بھر سے فائر فائٹرز طلب

لنکا شائر: برطانوی کاؤنٹی لنکا شائر کے علاقے ونٹر ہل میں گھاس کے وسیع قطعے میں لگی آگ قابو سے باہر ہوگئی ہے، برطانیہ بھر سے فائر فائٹرز طلب کر لیے گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ونٹر ہل، مور لینڈ میں لگی آگ جمعرات سے لگی ہوئی ہے، لنکا شائر فائر اینڈ ریسکیو سروس کا کہنا ہے کہ منگل تک اس غضب ناک اور مسلسل پھیلنے والی آگ پر قابو پانے کی امید ہے۔

لنکا شائر کے حکام نے بولٹن سے ایک بائیس سالہ نوجوان کو بھی گرفتار کر لیا ہے جس کے بارے میں شک ہے کہ اس نے قصداً یہ آگ لگائی ہے۔

فائر سروس کا کہنا ہے کہ تیزی سے پھیلتی آگ کو قابو کرنے کے لیے برطانیہ بھر سے سو فائر فائٹرز آکر آگ بجھا رہے ہیں، آگ پر ہیلی کاپٹر سے بھی پانی پھینکا جا رہا ہے۔

پولیس نے راہ گیروں اور موٹر سواروں کو خبردار کیا ہے کہ وہ وِنٹر ہل کے آس پاس علاقے سے دور رہیں، قریبی علاقوں کے رہائشیوں کو بھی گھروں کے دروازے اور کھڑکیاں بند رکھنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

برطانوی شہزادی لیڈی ڈیانا کی آج 57ویں سالگرہ منائی جارہی ہے


یہ آگ تین اسکوائر میل کے علاقے میں پھیلی ہوئی ہے، اور تیزی سے پھیلتی چلی جا رہی ہے، حکام کا کہنا ہے کہ یہ اپنی نوعیت کا منفرد واقعہ ہے، آگ نے ایک وسیع رقبے پر دھوئیں اور راکھ کی چادر تان دی ہے۔

مقامی فائر سروس نے لوگوں سے اپیل کی ہے کہ متاثرہ علاقے کے اوپر اپنے ڈرون نہ اڑائیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں