The news is by your side.

Advertisement

کراچی: آئی آئی چندریگر روڈ پر کثیرالمنزلہ عمارت میں لگی آگ بے قابو

کراچی : آئی آئی چندریگر روڈ پر عمارت میں آگ بھڑک اٹھی، فائربریگیڈ کے لیےمعمولی آگ بجھانا بھی مشکل ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے آئی آئی چند ریگر روڈ پر عمارت کی بالائی منزلوں پر آگ  بھڑک اٹھی، دیکھتے ہی دیکھتے دو فلورز کو اپنی لپیٹ میں لے لیا،عمارت میں آگ کی اطلاع ملتے ہی فائر بریگیڈ کا عملہ موقع پر پہنچ گیا جہاں ایک اسنار کل سمیت چار گاڑیاں آگ بجھانے کی کوششوں میں مصروف ہے ۔

فائر بریگیڈ حکام  کا کہنا ہے کہ آگ عمارت کے 15 ویں اور 16 ویں منزل پر لگی، 15 منزل پر لگی آگ پر قابو پالیا گیا ہے لیکن تین گھنٹے گزرجانے کے باوجود سولہویں منزل پر لگی آگ پر اب تک قابو نہیں پایا جاسکا، آگ کی شدت اور دھویں کے باعث فائر فائٹرز کو مشکلات کا سامنا ہے۔

عمارت کے15 ویں فلور پر پھنسے 2گارڈز کو ریسکیو کرلیا گیا ہے۔

آگ کے باعث عمارت کو خالی کرا لیاگیا ہے تاہم کسی جانی نقصان کی اطلاع نہیں ہے۔ اب تک کی رپورٹ کے مطابق آگ شارت سرکٹ کے باعث لگی۔


مزید پڑھیں : کراچی میں کثیرالمنزلہ عمارت میں آتشزدگی


واضح رہے کہ شہر کی بیشتر تجارتی عمارتوں میں فائرسسٹم نہ ہونے کی وجہ سے آتشزدگی کے واقعات میں قابو پانے میں مسائل کا سامنا ہے جبکہ ایمرجنسی اخراج نہ ہونے کے باعث کئی لوگوں کی جانیں بھی جاچکی ہیں۔

خیال رہے کہ آئی آئی چندریگرروڈ شہرکی سب سے مصروف تجارتی شاہراہ ہے، جس پر بے شمار کمپنیوں کے دفاتر اور ہیڈ آفس واقع ہیں، امدادی سرگرمیوں کے سبب آئی آئی چندریگرروڈ اوراطراف کی سڑکوں پرٹریف ک جام کی صورتحال پیدا ہوگئی جس پر قابو پایا جارہا ہے۔

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں