site
stats
سندھ

ڈیفنس فیز 6 میں فائرنگ 2 پولیس اہلکار جاں بحق

کراچی: ڈیفنس فیز 6 خیابانِ شہباز میں نامعلوم کارسواروں کی فائرنگ سے 2 پولیس اہلکار جاں بحق ہوگئے۔

BREAKING: Karachi 2 killed, firing in DHA by arynews

تفصیلات کے مطابق ڈیفنس فیز 6 پر واقع ڈاکٹر عبد العزیز کے بنگلے کے باہر نامعلوم کارسواروں کی جانب سے ڈیوٹی پر مامور پولیس اہلکاروں پر فائرنگ کی گئی جس کے نتیجے میں دونوں شدید زخمی ہوئے۔

بعد ازاں دونوں زخمیوں کو جناح اسپتال منتقل کیا گیا تاہم دونوں اہلکار زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے جاں بحق ہوگئے۔ ڈاکٹر سیمی جمال نے پولیس اہلکاروں کی موت کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ ’’دونوں پولیس اہلکاروں کی شدید زخمی حالت میں لایا گیا جہاں ڈاکٹرز نے اُن کی زندگیاں بچانے کی بہت کوشیشں کیں مگر دونوں اہلکار جانبر نہ ہوسکے۔

سندھ پولیس کے ترجمان کی جانب سے اعلامیے جاری کیا گیا ہے جس میں دونوں اہلکاروں کی شناخت کے حوالے سے بتایا گیا ہے، پولیس حکام کے مطابق واقعے میں جاں بحق ہونے والے اہلکاروں کی شناخت عبد المجید جن کی پوسٹنگ سیکیورٹی زون میں تھی جبکہ دوسرے اہلکار اشتیاق کے نام سے ہوئی جن کی پوسٹنگ ڈسٹرکٹ سینٹرل میں تھی۔

ایس ایس ساؤتھ نے کہا کہ ’’فائرنگ کے واقعے کے موقع پر دونوں پولیس اہلکار سادہ کپڑوں میں ملبوث اور ڈاکٹر عبد العزیز کے بنگلے کے باہر تعینات تھے تاہم وجہ قتل ذاتی دشمنی کا نتیجے میں پیش آیا ہے مگر تفتیش مکمل ہونے کے بعد رپورٹ جاری کی جائے گی‘‘۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top