کراچی : سپریم کورٹ کے جج جسٹس گلزارکے بیٹے کی گاڑی پر فائرنگ -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی : سپریم کورٹ کے جج جسٹس گلزارکے بیٹے کی گاڑی پر فائرنگ

کراچی: صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی میں کورنگی انڈسٹریل ایریا کے علاقے ویٹا چورنگی کے قریب سپریم کورٹ کے جج جسٹس گلزار کے بیٹے کی گاڑی پر فائرنگ ہوئی۔ فائرنگ میں جسٹس گلزار کے بیٹے سعد محفوظ رہے۔پولیس نے واقعے کو ڈکیتی میں مزاحمت قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان سندھ پولیس کا کہنا ہے کہ سپریم کورٹ کے جج جسٹس گلزار کے بیٹے سعد گلزار اپنے دفتر جارہے تھے کہ ویٹا چورنگی پر انہیں موٹر سائیکل پر سوار 3 ملزمان نے روکنے کی کوشش کی۔

روکنے کے دوران ملزمان نے اسلحہ نکالا تاہم اسی وقت سعد گلزار کے ساتھ موجود پولیس اور سیکیورٹی گارڈ نے ملزمان پر فائرنگ کی۔

عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ 2 موٹر سائیکلوں پر 6 ملزمان سوار تھے جنہوں نے فرار ہوتے ہوئے بھی فائرنگ کی۔ فرار ہوتے ہوئے ایک ملزم کنٹینر کی زد میں آ کر زخمی بھی ہوا۔

وزیر داخلہ سندھ سہیل انور سیال کی جانب سے واقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے ڈی آئی جی ایسٹ سے تفصیلی رپورٹ طلب کی گئی ہے۔

واقعے میں جسٹس گلزار کے بیٹے سعد محفوظ رہے۔

واقعے کی نوعیت کے حوالے سے پولیس کا کہنا ہے کہ جسٹس گلزار کراچی میں لینڈ مافیا سمیت اہم کیسز کی سماعت کرتے رہے ہیں تاہم مذکورہ واقعہ ڈکیتی میں مزاحمت کا نتیجہ ہے، ترجمان سندھ پولیس کا کہنا ہے کہ واقعے کی مزید تحقیقات کی جا رہی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں