The news is by your side.

Advertisement

ایل او سی پر فائرنگ: بھارتی سفارت کار کی دفتر خارجہ طلبی

اسلام آباد: دفتر خارجہ نے بھارتی سفارتی کار کو طلب کر کے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر فائرنگ اور سیز فائر کی خلاف ورزی پر شدید احتجاج کیا۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفتر خارجہ نے بھارتی ہائی کمیشن کے سینئر سفارت کار کو دفترخارجہ طلب کر کے ایل او سی پر فائرنگ اور سیز فائر کی خلاف ورزی پر شدید احتجاج کیا۔

ترجمان کے مطابق بھارتی بلا اشتعال فائرنگ سے 6 افراد زخمی ہوئے،بھارتی فائرنگ سے زخمی ہونے والوں میں خواتین بھی شامل ہیں۔ ترجمان کا کہنا تھا کہ بھارت مسلسل بھاری ہتھیاروں شہری آبادی کو نشانہ بنا رہا ہے،بھارت اس سال957 مرتبہ سیز فائرکی خلاف ورزی کرچکا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ بھارتی اقدامات 2003 کے فائر بندی سمجھوتے کی خلاف ورزی ہے، بھارتی رویے سے علاقائی امن کو سنگین خطرات لاحق ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز ایل او سی کے بگسر سیکٹر پر بھارتی فوج کی فائرنگ سے 6 افراد زخمی ہوئے تھے جبکہ اس سے قبل بھی جندورٹ اور کھوئی رٹہ سیکٹر میں بلا اشتعال فائرنگ سے خاتون شہید جبکہ ایک معصوم بچی زخمی ہوگئی تھی۔

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے ایل او سی پر بھارتی فوج کی جانب سے سیز فائر کی خلاف ورزی کرتے ہوئے بلا اشتعال فائرنگ کے نتیجے میں 2 شہری شہید اور 2 زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں