The news is by your side.

Advertisement

پاک سر زمین کے رہنما اشفاق منگی پرفائرنگ

کراچی : سابق ایم پی اے اور پاک سرزمین پارٹی کے رہنما اشفاق منگی کے گھرپر نامعلوم افراد نے فائرنگ کردی،فائرنگ کے نتیجے میں اشفاق منگی کے بھائی زخمی ہو گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاک سر زمین پارٹی کے رہنما اشفاق منگی کے گھر پرنامعلوم افراد کی جانب سے فائرنگ کی گئی ہے،فائرنگ کے نتیجے میں اشفاق منگی محفوظ رہے جب کہ اُن کے بھائی زخمی ہو گئے جسے قریبی اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

اشفاق منگی نے واقعہ کی تفصیلات بتاتے ہوئے کہنا تھا کہ ان کے بھائی کواغواء کرنے کی کوشش کی گئی تھی تاہم شور مچانے پرملزمان فائرنگ کرتے ہوئے فرار ہو گئے جس سے بھائی زخمی ہوگئے جنہیں قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ چار اغواءکار کالے رنگ کی گاڑی میں گھر کے باہر کھڑے تھے جنہوں نے اغواء کرنے کی کوشش کی مگر ناکامی پر فائرنگ کر دی جو اُن کے بھائی کے پاؤں پر لگی اور وہ زخمی ہو گئے۔

پاک سرزمین پارٹی کے رہنما مصطفیٰ کمال واقعہ کی اطلاع ملتے ہی رضا ہارون،ڈاکٹر صغیراحمد اور افتخارعالم سمیت کارکنان کی بڑی تعداد کے ہمراہ اسفاق منگی کے گھر پہنچ کر واقعہ کی تفصیلات جانیں بعد ازاں اُن کی بھائی کی عیادت کے لیے اسپتال بھی گئے۔

واضح رہے اشفاق منگی ایم کیو ایم کے ٹکٹ پر صوبائی اسمبلی کا انتخاب جیتے تھے تا ہم یاد رہے اشفاق منگی نے ایم کیو ایم کو خیر باد کہہ کر پاک سر زمین پارٹی میں شمولیت اختیار کر لی تھی اور اپنی نشست سے مستعفی ہو گئے تھے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں