The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کی 40 خواتین نے ٹریفک تفتیش کار کا کورس مکمل کرلیا

ریاض : سعودی دارالحکومت ریاض میں 40 خواتین پر مشتمل دستے کا ٹریفک تفتیش کار کا کورس مکمل کرنے پر تقریب کا انعقاد کیا گیا، تقریب میں کورس کے دوران بہترین کارکردگی دکھانے والی خواتین کو ایوارڈ بھی دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کی 40 خواتین پر مشتمل پہلے دستے نے جمعرات کے روز ٹریفک تفتیش کار کا کورس مکمل کرلیا ہے، جس کی تقریب دارالحکومت ریاض میں سعودی عرب کی ٹریفک جنرل کے ڈائریکٹر جنرل کی موجودگی میں منعقد ہوئی۔

سعودی انشورنس کمپنی کے چیف ایگزیکیٹو آفیسر فہد بن ابراہیم العقیل کا تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ٹریفک کنٹرول ٹیم میں خواتین کے شامل ہونے سے ٹریفک حادثات کو کنٹرول کرنے میں مدد ملے گی۔

فہد بن ابراہیم العقیل کا کہنا تھا کہ ٹریفک تفتیش کار کا کورس پاس کرنے والی 40 خواتین شاہی فرمان کے مطابق خواتین کو ڈرائیونگ کی اجازت ملنے کے بعد ہنگامی صورتحال سے نمٹنے اور شاہی فرمان کو نافذ کرنے میں معاون ثابت ہوگیں۔

سعودی انشورنس کمپنی کے ڈائریکٹر جنرل آف کمیونیکیشن ماہا الشانیفی کا کہنا تھا کہ ٹریفک تفتیش کار کا کورس پاس کرنے والی تمام خواتین کو ٹرینگ کے دوران سخت مراحل سے گزارا گیا ہے، تاکہ حادثات کے وقت صورتحال کو آرام سے کنٹرول کرسکیں۔

الشانیفی نے خواتین کو اختیارات دے کر طاقتور بنانا معاشرے کا اہم جز ہے، ساتھ ساتھ ہی انہوں نے اس نے ٹریفک حادثات کی تحقیقات کے لیے خاتون تفتیشی افسر کا ہونے پر بھی زور دیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں