The news is by your side.

فلمی دنیا کا بڑا میوزیم سیاحوں کے لیے کھلنے کو تیار

کیلیفورنیا: لاس اینجلس میں پہلے فلمی میوزیم کا افتتاح ہونے جا رہا ہے، جو دنیا بھر کے سیاحوں کے لیے نہایت پرکشش جگہ ثابت ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق فلمی دنیا کا بڑا میوزیم سیاحوں کے لیے کھولے جانے کے لیے تیار ہے، اکیڈمی میوزیم آف موشن پکچرز 30 ستمبر کو عوام کے لیے کھول دیا جائے گا۔

روئٹرز کے مطابق 28 ہزار اسکوائر میٹر رقبے پر پھیلا یہ میوزیم دو عمارتوں پر مشتمل ہے، جنھیں شیشے کے ایک پُل کے ذریعے آپس میں جوڑا گیا ہے، میوزیم کے اندر 2 تھیٹرز بھی موجود ہیں۔

اس میوزیم میں فلموں کی یادگاروں کے علاوہ ہالی ووڈ کے تنازعات کو بھی جگہ دی گئی ہے، جس میں ’می ٹو‘ جیسے تنازعات بھی شامل ہیں۔

یہ میوزیم اطالوی ڈیزائنر رینزو پیانو نے ڈیزائن کیا ہے، جس کا اعلان 2012 میں کیا گیا تھا، جس کا افتتاح 2016 میں کیا جانا تھا، لیکن تاخیر کا شکار ہو گیا تھا۔

میوزیم کو ہالی ووڈ کی مشہور پروڈکشن کمپنیز وارنر بروس، ڈزنی اور آن لائن اسٹریمنگ پلیٹ فارم نیٹ فلکس کی 39 کروڑ ڈالر کی فنڈنگ سے تیار کیا گیا ہے۔

اکیڈمی میوزیم آف موشن پکچرز کے بورڈ آف ٹرسٹی کے رکن اور دو مرتبہ آسکر ایوارڈ اپنے نام کرنے والے اداکار ٹوم ہینکس اور امریکی اداکارہ اینا کینڈرک نے میوزیم کی پری اوپننگ تقریب میں شرکت کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں