پہلی حج پرواز 325 حجاج کو لے کر اسلام آباد پہنچ گئی -
The news is by your side.

Advertisement

پہلی حج پرواز 325 حجاج کو لے کر اسلام آباد پہنچ گئی

اسلام آباد: فریضۂ حج کی ادائیگی کے بعد پی آئی اے نے سعودی عرب سے پاکستان کے لیے حج پروازوں کا آغاز کر دیا، 325 حجاج کرام کو لے کر پہلی حج پرواز پی کے 3002 اسلام آباد بر وقت پہنچ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب سے پہلی حج پرواز 325 حجاج کو لے کر اسلام آباد پہنچ گئی، پرواز کی آمد پر پی آئی اے اعلیٰ حکام نے حجاج کا استقبال کیا۔

صدر پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائن اور چیف ایگزیکٹو آفیسر مشرف رسول نے اسلام آباد ایئر پورٹ پر استقبال کرتے ہوئے حجاج کرام کو مبارک باد دی۔

پی آئی اے حج ٹیم کے ارکان کو ہدایت کی گئی ہے کہ فریضۂ حج کی ادائیگی کرکے وطن لوٹنے والے حجاج کو ہر ممکن سہولتیں فراہم کی جائیں۔

قومی ایئر لائن حکام کا کہنا ہے کہ پی آئی اے جدہ اور مدینہ منوّرہ سے 225 خصوصی اور شیڈول پروازیں چلائے گی۔ خیال رہے کہ پی آئی اے 68 ہزار سے زائد حجاج کرام کو اسلام آباد، کراچی اور دیگر شہروں میں پہنچائے گی۔

دریں اثنا کراچی کے لیے بھی حج پروازوں کا آغاز ہوگیا ہے، پہلی حج پرواز پی کے 3006 کراچی ایئر پورٹ پہنچ گئی جس کے ذریعے 390 حجاج کرام وطن واپس پہنچے۔

کراچی کے لیے پہلی حج پرواز کی آمد پر پی آئی اے کے چیف کارپوریٹ سیکرٹری محمد شعیب اور پی آئی اے کے اعلیٰ حکام نے حجاج کرام کا استقبال کیا۔


مزید پڑھیں:  پی آئی اے حج آپریشن : حجاج کرام کی وطن واپسی کا عمل آج سے شروع ہوگا


ترجمان قومی ایئر لائن نے کہا ہے کہ پی آئی اے کا بعد از حج آپریشن کا اختتام 25 ستمبر کو ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں