The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں کرونا وائرس کا پہلا مریض دم توڑ گیا، ملک میں کیسز کی تعداد 892 ہو گئی

لاہور: پاکستان کے صوبہ پنجاب میں نئے اور مہلک کرونا وائرس COVID 19 کا پہلا مریض دم توڑ گیا، پاکستان میں کرونا وائرس کے باعث انتقال کرنے والے افراد کی تعداد 7 ہو گئی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیر صحت پنجاب ڈاکٹر یاسمین راشد نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ کے ذریعے تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ صوبے میں کرونا وائرس کا پہلا مریض دم توڑ گیا، 57 سالہ شہری افراسیاب لاہور کے میو اسپتال میں زیر علاج تھا۔

انھوں نے اپنے پیغام میں کہا کہ کرونا وائرس کے باعث ملک میں مشکل وقت چل رہا ہے، لوگ اگر اپنے گھروں میں رہیں تو اس مشکل سے لڑا جا سکتا ہے۔

دریں اثنا، معاون خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا نے پریس کانفرنس میں کہا ہے کہ پاکستان میں کرونا وائرس کے تصدیق شدہ کیسز کی تعداد 892 ہو چکی ہے، گزشتہ 24 گھنٹوں میں کرونا وائرس کے کیسز میں 89 کیسز کا اضافہ ہوا۔ وائرس سے متاثرہ مریضوں میں 63 فی صد مرد اور 37 فی صد خواتین ہیں، متاثرہ 78 فی صد مریضوں کی ٹریول ہسٹری میں ایران شامل ہے۔

معاون خصوصی کے مطابق سندھ میں کرونا وائرس کے مریضوں کی تعداد 399، پنجاب میں 249، بلوچستان میں 110، کے پی میں 38 اور گلگت میں 80 کیسز رپورٹ ہوئے، اسلام آباد میں 15 اور آزاد کشمیر میں کرونا وائرس سے ایک شخص بیمار ہوا۔ لاہور کیمپ جیل کے قیدی میں بھی کرونا وائرس کی تشخیص ہوئی ہے، پاکستان میں کرونا وائرس میں مبتلا ہونے والے 6 افراد صحت یاب بھی ہو چکے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں