پہلا ٹی ٹوینٹی: جنوبی افریقا نے پاکستان کو 6 رنز سے شکست دے دی
The news is by your side.

Advertisement

پہلا ٹی ٹوینٹی: جنوبی افریقا نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد پاکستان کو 6 رنز سے شکست دے دی

کیپ ٹاؤن: پہلے ٹی ٹوینٹی میچ میں جنوبی افریقا نے پاکستان کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد 6 رنز سے شکست دے دی، ڈیوڈ ملر کو میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کیپ ٹاؤن میں کھیلے جانے والے پہلے ٹی ٹوینٹی میچ میں قومی ٹیم 193 رنز کے تعاقب میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 186  رنز بناسکی اور جنوبی افریقا نے 6 رنز سے کامیابی حاصل کرلی، شعیب ملک کے 49 رنز بھی قومی ٹیم کو شکست سے نہ بچاسکے، جنوبی افریقا نے تین میچوں کی سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کرلی۔

پاکستان نے ہدف کے تعاقب میں بیٹنگ کا آغاز کیا تو 4 رنزبنا کر فخر زمان پویلین لوٹ گئے، حسین طلعت اور بابر اعظم کے درمیان شراکت داری قائم ہوئی لیکن 85 رنز کے مجموعی اسکور پر حسین طلعت 40 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

بابر اعظم کو 38 رنز پر ڈیوڈ ملر نے رن آؤٹ کیا، آصف علی 13 رنز بنا کر مورس کا نشانہ بنے، عماد وسیم 4، فہیم اشرف 8 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، وکٹ کیپر محمد رضوان 2 رنز بنا کر رن آؤٹ ہوئے۔

فاسٹ بولر حسن علی 11 رنز بنا کر ہینڈرکس کی گیند پر ملر کو کیچ دے بیٹھے، شعیب ملک کی 49 رنز کی اننگز بھی قومی ٹیم کو شکست سے نہ بچاسکی۔

جنوبی افریقا کی جانب سے ہینڈرکس، تبریز شمسی، کرس مورس نے دو، دو وکٹیں حاصل کیں جبکہ فلک کوائیو نے ایک کھلاڑی کو پویلین روانہ کیا۔

قبل ازیں کیپ ٹاؤن میں کھیلے جانے والے پہلے ٹی ٹوینٹی میچ میں جنوبی افریقا نے مقررہ اوورز میں 192 رنز بنائے اور پاکستان کو جیت کے لیے 193 رنز کا ہدف دے دیا۔

شعیب ملک نے ٹاس جیت پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا تو جنوبی افریقا کی پہلی وکٹ 26 رنز کے اسکور پر گری جب کلویٹی 13 رنز بنا کر عماد وسیم کی گیند پر فخر زمان کو کیچ دے بیٹھے۔

ایک وکٹ گرنے کے بعد جنوبی افریقی بلے بازوں نے جارحانہ انداز اپنایا، پروٹیز کپتان ڈوپلیسی نے 45 گیندوں پر 78 رنز کی شاندار اننگز کھیلی، ان کی اننگز میں 4 چھکے اور 6 چوکے شامل تھے، ڈوپلیسی کو عثمان شنواری نے آؤٹ کیا۔

ڈوسن بغیر کوئی رن بنائے عثمان شواری کی گیند پر محمد رضوان کو کیچ دے بیٹھے، ہینڈرکس کو بھی 74 رنز پر عثمان شنواری نے پویلین روانہ کیا۔

کرس مورس ایک رن بنا کر حسن علی کا نشانہ بنانے، ڈیوڈ ملر 10 رنز بنا کر فہیم اشرف کی گیند پر آؤٹ ہوئے، کلاسن 5 اور فلک کوائیو 5 رنز بنا کر ناقابل شکست رہے۔

پاکستان کی جانب سے عثمان شنواری نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی جبکہ عماد وسیم ، فہیم اشرف اور حسن علی نے ایک، ایک وکٹ حاصل کرسکے۔

قبل ازیں پہلے ٹی ٹوینٹی میچ میں پاکستان نے جنوبی افریقا کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کا فیصلہ کیا ہے، پاکستانی ٹیم ڈھائی سال بعد سرفراز کی کپتانی کے بغیر میدان میں اتری ہے، محمد حفیظ انجری کے سبب پہلے ٹی ٹوینٹی سے باہر ہوگئے ہیں۔

قومی ٹیم میں شعیب ملک کپتان، فخرزمان، بابراعظم، حسین طلعت، محمد رضوان، آصف علی، شاداب خان، عماد وسیم، عثمان شنواری، فہیم اشرف اور حسن علی شامل ہیں۔

شعیب ملک پر قومی ٹیم کی کامیابی کے تسلسل کو برقرار رکھنے کا چیلنج درپیش ہوگا۔

واضح رہے کہ پاکستان مسلسل گیارہ سیریز میں ناقابل شکست رہا ہے جبکہ قومی ٹیم مسلسل 9 ٹی ٹوینٹی میچز میں بھی ناقابل شکست ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں