The news is by your side.

Advertisement

سعودی خاتون کے لیے ایک اور اعزاز

ریاض: سعودی عرب میں سعودی رائل گارڈز میں پہلی بار خاتون کو تعینات کیا گیا ہے، سعودی خاتون کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد تعریفی اور حوصلہ افزا تبصرے سامنے آرہے ہیں۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق سعودی رائل گارڈز میں پہلی سعودی خاتون کو تعینات کیا گیا ہے جس کی وردی میں دوران ڈیوٹی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے۔

شہزادہ سطام بن خالد نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر رائل گارڈز کی وردی میں پہلی سعودی خاتون کی تصویر ایسی ایموجیز کے ساتھ شیئر کی جن سے ظاہر ہو رہا ہے کہ سعودی عرب خواتین کے کردار کو قدر و منزلت کی نگاہ سے دیکھتا ہے اور انہیں وطن عزیز کی تعمیر و ترقی میں اپنا حصہ ڈالنے کا موقع فراہم کر رہا ہے۔

مذکورہ سعودی خاتون رائل گارڈ کی وردی میں ڈیوٹی دے رہی ہیں جبکہ ان کے قریب رائل گارڈ کا ایک اور اہلکار بھی تعینات ہے، دونوں حفاظتی ماسک پہنے ہوئے ہیں۔

معروف مصنف حلیمہ المظفر نے ٹویٹر پر رائل کمیشن میں سعودی خاتون کی تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ میں وطن عزیز کی خواتین پر فخر کرتی ہوں۔ تصویر دیکھ کر دل باغ باغ ہوگیا۔

اس سے قبل محکمہ شماریات نے، سعودی خاتون کامیابی کے سفر کی ساتھی کے عنوان سے جاری رپورٹ میں کہا ہے کہ سعودی وژن 2030 نے خواتین کی حیثیت مضبوط بنانے اور انہیں ملکی و بین الاقوامی سطحوں پر اپنا کردار ادا کرنے کے مزید مواقع مہیا کرنے کی راہ ہموار کی ہے۔

سوشل میڈیا پر بیشتر سعودی صارفین نے رائل کمیشن میں خاتون کی شمولیت پر پسندیدگی کا اظہار کیا اور اس اقدام کو قابل تعریف قرار دیا۔ بعض افراد نے اس پر حیرت کا اظہار بھی کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں