نیویارک: دریا میں ہیلی کاپٹر گر کر تباہ، 5 افراد ہلاک NYC helicopter
The news is by your side.

Advertisement

نیویارک: ہیلی کاپٹر دریا میں گر کر تباہ، 5 افراد ہلاک

نیویارک: امریکی شہر نیویارک میں ایک ہیلی کاپٹر دریا میں گر کر تباہ ہوگیا، ہیلی کاپٹر میں سوار پانچ افراد ہلاک ہوگئے۔

فیڈرل ایوی ایشن انتظامیہ کی خاتون ترجمان کا کہنا ہے کہ یورو کاپٹر اے ایس 350 مقامی وقت کے مطابق اتوار کی شب 7 بجے کے بعد جزیرے روز ویلٹ کے شمال میں ایک آبی گزرگاہ میں گر کر تباہ ہوا۔

نیویارک پولیس کے ترجمان نے ہیلی کاپٹر حادثے اور اس میں پانچ افراد کی ہلاکتوں کی تصدیق کردی، حکام کا کہنا ہے کہ ہیلی کاپٹر کا پائلٹ حادثے کے بعد بچ نکلنے میں کامیاب ہوگیا، پائلٹ کی شناخت 33 سالہ رچرڈ وینس کے نام سے ہوئی۔

امریکی میڈیا کے مطابق حادثہ انجن فیل ہونے کے سبب پیش آیا جبکہ نیوکارک فائر ڈیپارٹمنٹ کے کمشنر کا کہنا ہے ہیلی کاپٹر کو کاٹ کر لاشوں کو نکالا گیا ہے۔

سی این این کے مطابق اس کمپنی کے گیارہ سال میں تین ہیلی کاپٹر گر کر تباہ ہوچکے ہیں، اگست 2009 میں ہڈسن دریا میں ہیلی کاپٹر گر کر تباہ ہوا تھا جس میں 11 افراد ہلاک ہوگئے تھے، جبکہ جولائی 2007 میں 8 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔

فائر ڈیپارٹمنٹ کے غوطہ خوروں اور امدادی کارکنان نے مرنے والوں کی لاشیں ہیلی کاپٹر سے نکال لیں جبکہ جائے وقوعہ پر موجود ایک راہگیر نے واقعے کی ویڈیو بنائی اور سوشل میڈیا پر پوسٹ کی جس میں ہیلی کاپٹر دریا میں گرنے کے بعد ڈوبتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔


یہ پڑھیں: نیپال میں 71 مسافروں کو لانے والا طیارہ حادثے کا شکار


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں