site
stats
سندھ

شکارپور، ٹریفک حادثہ، 5 افراد جاں بحق

شکار پور : شکار پور کے قریب ہائی وے پر دھند کے باعث ایک ٹرالر نے کار کوٹکر ماردی جس کے نتیجے میں 5 افراد جاں بحق جب کہ 2 افراد شدید زخمی ہوگئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق شکارپور میں ٹرالر مخالف سمت سے آتی ہوئی کار سے ٹکرا گئی، تصادم اتنا شدید تھا کہ کار مکمل طور پر تباہ ہو گئی اور کار میں سوار 4 افراد جاں بحق ہو گئے۔

ریسکیو ادارے نے موقع پر پہنچ کر امدادی کاموں کا آغاز کردیا اور حادثے میں زخمی و ہلاک ہونے والے افراد کو قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا جہاں زخمیوں کو ابتدائی طبی امداد دی جا رہی ہے، اسپتال انتظامیہ نے بتایا کہ حادثے میں ایک خاتون اور 3 بچے جاں بحق ہوگئے ہیں۔

پولیس کا کہنا ہے کہ جاں بحق ہونے والے افراد کاتعلق ایک ہی خاندان سے تھا اور یہ افسوس ناک حادثہ دھند کے باعث پیش آیا جب ٹرالر کا ڈرائیور مخالف سمت سے آتی کار کو نہ دیکھ سکا اور کار سے جا ٹکرایا جس کے نتیجے میں خاتون سمیت 3 بچے جاں بحق ہو گئے ہیں۔

موسم سرما کے آتے ہی دھند میں اضافہ ہوجاتا ہے، جس کے باعث قومی شاہراؤں پر حد نگاہ نہایت مختصر ہو جاتی ہے اور کم علمی اور لاپرواہی کی وجہ سے اکثرحادثات پیش آجاتے ہیں جن میں قیمتی جانوں کا ضیاع ہوجاتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top