The news is by your side.

Advertisement

ناظم جوکھیو کیس : تفتیشی افسر نے عدالت سے فرار ہونے والے 5ملزمان کو کلین چٹ دےدی

کراچی : ناظم جوکھیوکیس میں تفتیشی افسر نے عدالت سے فرار ہونے والے 5ملزمان کو کلین چٹ دے دی اور کہا ضمانت خارج سے قبل ہم ان کو فارغ التفتیش کر چکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ناظم جوکھیوکیس میں ضمانت خارج ہونے پر ملزمان کے فرار ہونے کے معاملے پر تفتیشی افسرسراج لاشاری کی جانب فون پر انکشاف کیا ہے کہ ملزمان فرار نہیں ہوئے بلکہ میری اور وکلاء کی آنکھوں کے سامنے سے گئے۔

ناظم جوکھیوکیس میں تفتیشی افسر نے ضمانت پر رہا 5 ملزمان کوکلین چٹ دیتے ہوئے کہا عدالت کے ضمانت خارج سے قبل ہم ان کو فارغ التفتیش کر چکے ہیں، ناظم جوکھیوکیس میں مذکورہ 5 ملزمان کیخلاف کوئی شہادت نہیں۔

،سراج لاشاری کا کہنا تھا کہ ملزمان میں سلیم سالار،محمدسومار،محمداسحاق ، دودوخان ،محمدخان جوکھیوشامل ہیں، ان 5 ملزمان کاکوئی کردارسامنےنہیں آیا۔3

عدالت کی جانب سےضمانت منسوخ ہونےسےفرق نہیں پڑتا، عدالت ضمانت خارج کاحکم سناتےہی گرفتار کرنے کا حکم دیتی ہے، تفتیش سےخارج ہونے کے بعد اب یہ آزادہیں ان کے خلاف کوئی کیس نہیں۔

دوسری جانب ترجمان سندھ پولیس کی جانب سے ناظم جوکھیوقتل کیس میں ضمانت خارج ہونے پر ملزمان کے فرار ہونے کے معاملے پر کہا ہے کہ تفتیشی ٹیم ایمانداری سےمقدمےکی تفتیش کےمراحل طےکررہی ہے، مدعی مقدمہ افضل جوکھیوکیجانب سے5افرادکونامزد کیاگیا تھا۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ مدعی کیجانب سےمزید15معلوم ونامعلوم افرادکوبھی نامزدکیاگیا، جن میں سے اسحاق ،سلیم ، محمدخان ، دودو ، سومار کوشواہدکی عدم دستیابی کی بناپرفارغ التفتیش کر دیا تھا۔

سندھ پولیس نے مزید کہا کہ ملزمان مطلوب ہی نہیں تھےتوعدالت نےمذکرہ ملزمان کی ضمانت کوخارج کر دیا، ناظم جوکھیوقتل کیس میں نامزدملزمان گہرام جوکھیو ، میرعلی اورحیدرعلی گرفتارہیں، ٹیم تفتیش کرتےہوئےانصاف کےتمام تقاضوں کوپوراکررہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں