The news is by your side.

Advertisement

امریکی باکسر نےتاریخ کی مہنگی ترین فائٹ جیت لی

لاس ویگاس : دنیائے باکسنگ کی مہنگی ترین سپرفائٹ میں امریکی باکسرفلائیڈ مے ویدر نے آئرلینڈ کے کونرمک گریگر کو شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق لاس ویگاس میں ہونے والی دنیائے باکسنگ کی سب سے مہنگی فائٹ میں امریکی باکسر فلائیڈ مے وید نے آئرش مکسڈ مارشل آرٹس فائٹر کونرمک گریگرکو ناک آؤٹ کردیا۔

امریکی باکسر نے 50 کروڑ ڈالر کی فائٹ میں اپنے حریف کونرمک گریگر کو 10ویں راؤنڈ میں ناک آؤٹ کر کے تاریخ کی مہنگی ترین فائٹ جیت لی۔

فلائیڈ مے ویدر کے کیریئر کی یہ 50 ویں فائٹ تھی جس میں انہوں نےمکسڈ مارشل آرٹس فائٹر کونرمک گریگرکو شکست دے کر ناقابل شکست رہنے کے اپنے اعزاز کو برقرار رکھا۔

امریکی باکسر نے تاریخ کی سب سے مہنگی ترین فائٹ جیتنے کے بعد ریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا۔ فلائیڈ مے ویدر نے اپنے 50 فائٹس کیں اور وہ تمام میں ناقابل شکست رہے۔

خیال رہے کہ دنیائے باکسنگ کے مہنگے ترین باکسنگ مقابلے کے لیے کم سے کم ٹکٹ 53 ہزار اور زیادہ سے زیادہ 16 لاکھ 8 ہزار میں فروخت ہوئی۔

امریکی باکسر فلائیڈ مے ویدر مقابلہ جیتنے کے بعد 300 ملین ڈالر جبکہ آئرلینڈ کے کونرمک گریگر کو100 ملین ڈالر کی انعامی رقم ملی۔

واضح رہے کہ امریکی باکسر فلائیڈ مے ویدر نے کئی مرتبہ ورلڈ چیمپیئن شپس اپنے نام کیں جبکہ مکسڈ مارشل آرٹس فائٹر کونر مک گریگر یو ایف سی کے لائٹ ویٹ چیمپیئن ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں