The news is by your side.

Advertisement

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کی چین کے نائب صدر سے ملاقات

بیجنگ: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے چین کے نائب صدر وانگ قشن سے ملاقات کے دوران کہا کہ چین کی کرپشن کی روک تھام کے لیے کوششیں قابل تعریف ہیں، پاکستان چین کے تجربات سے استفادہ کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے بیجنگ میں چین کے نائب صدر وانگ قشن سے ملاقات کی۔ ملاقات میں دو طرفہ تعلقات اور پاک چین اقتصادی راہداری سمیت اہم علاقائی اور عالمی امور پر گفتگو ہوئی۔

اس موقع پر وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستان اور چین کے تعلقات مثالی ہیں، پاکستان خطے میں تمام ہمسایوں سے بہتر تعلقات کا خواہاں ہے۔

وزیر خارجہ نے کرپشن کی روک تھام اور 70 کروڑ افراد کو غربت سے نکالنے کے پروگرام پر چین کی کامیاب کوششوں کو سراہتے ہوئے کہا کہ پاکستان چین کے تجربات سے استفادہ کرے گا، پاکستان چین کے ساتھ مضبوط اقتصادی تعلقات کا خواہاں ہے۔

ملاقات میں دونوں رہنماؤں نے پاک چین اسٹریٹجک تعاون کی اہمیت پر زور دیا۔

کیمونسٹ پارٹی کے وزیر سے ملاقات

شاہ محمود قریشی نے کیمونسٹ پارٹی کے بین الاقوامی وزیر سونگ تاؤ سے بھی ملاقات کی، سونگ تاؤ نے وزیر خارجہ کو بیجنگ آمد پرخوش آمدید کہا۔ ملاقات میں دونوں فریقین نے پارٹی سطح پر دو طرفہ وفود کے تبادلوں پر بھی اتفاق کیا۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ وفود کا تبادلہ دو طرفہ تعلقات مزید مستحکم بنانے میں معاون ہوگا، تحریک انصاف اور کیمونسٹ پارٹی چین کے مابین مضبوط تعلقات کے خواہاں ہیں۔ پاک چین اقتصادی راہداری پر پاکستان کی تمام جماعتیں ایک صفحے پر ہیں۔

خیال رہے کہ شاہ محمود قریشی وزرائے خارجہ اسٹرٹیجک مذاکرات میں شرکت کے لیے گزشتہ روز چین پہنچے تھے جہاں چینی سفیر، چین میں پاکستان کے سفیر اور سفارت خانے کے عملے نے ان کا استقبال کیا۔

دورے کے دوران وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی چین کی اہم قیادت سے ملاقاتیں بھی کریں گے۔

چین پہنچنے کے بعد انہوں نے چائنہ انسٹیٹیوٹ فار انٹرنیشنل اسٹریٹجک اسٹڈیز کا دورہ بھی کیا، چینی اسکالرز سے خطاب میں ان کا کہنا تھا کہ پاکستان اور چین گہرے دوست ہیں، دونوں ممالک کے تعلقات اسٹریٹجک شراکت داری کی بنیاد پر استوار ہیں۔

یاد رہے کہ حکومت نے چند روز قبل پاک بھارت کشیدگی پر چین سے اسٹریٹجک مشاورت کا فیصلہ کیا تھا، وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی چین کے دورے میں بھارت کے ساتھ کشیدگی کے خاتمے کے لیے کاوشوں کا احاطہ کریں گے اور داخلی سطح پر جاری اقدامات سے بھی چینی قیادت کو آگاہ کریں گے۔

آج صبح چینی وزارت خارجہ نے اپنے ایک بیان میں کہا تھا کہ چین نے پاکستان اوربھارت میں تناؤ کم کروانے میں مثبت کردارادا کیا، کشیدگی میں کمی کے لیے چند دیگر ممالک نے بھی کوششیں کیں۔

چینی وزارت خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان اور بھارت کا پرامن طریقے سے ساتھ رہنا سب کے مفاد میں ہے، دوست ہمسائے کے طور پر دونوں ممالک میں امن مذاکرات کی کوششوں اور کشیدگی کم کرنے میں کردار ادا کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں