The news is by your side.

Advertisement

بھارت کرونا وائرس کے باوجود اقلیتوں کو نشانہ بنا رہا ہے: وزیر خارجہ

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ بھارت کرونا وائرس اور معاشی چیلنجز کے باوجود اقلیتوں کو نشانہ بنانے پر تلا ہوا ہے، بھارت مقبوضہ کشمیر کو اقلیتی ریاست میں تبدیل کرنا چاہتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ دنیا کی توجہ اپنی آبادیوں کے تحفظ پر ہے اور دنیا کرونا کا مقابلہ کر رہی ہیں، پوری دنیا اپنی معیشت کو سہارا دینے کی کوشش کر رہی ہے۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ بھارتی رویہ آپ دیکھیں، 5 سال کا ریکارڈ اٹھا کر دیکھ لیں، سنہ 2016 کا موازنہ 2017 سے اور 2019 سے کریں سرحدی خلاف ورزیوں میں اضافہ دکھائی دے گا۔

انہوں نے کہا کہ بھارت کی جانب سے شہری آبادیوں کو نشانہ بنایا جا رہا ہے، بھارت کا سارک سربراہی اجلاس سے متعلق رویہ منفی رہا ہے، بھارت نے ہومی سائیڈ رولز میں تبدیلی کی ہے۔ بھارت مقبوضہ کشمیر کو ایک اقلیتی اسٹیٹ میں تبدیل کرنا چاہتا ہے، لاکھوں لوگوں کی دہلی سے نقل مکانی دیکھی گئی تھی۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ بھارت میں لاک ڈاؤن پر توجہ نہیں، دنیا کو اس کا نوٹس لینا چاہیئے، بھارت ایل او سی پر مسلسل خلاف ورزیاں کرتا چلا آرہا ہے۔ بھارت اس ذہنیت کی عکاسی کرتا ہے جو موقع کی تلاش میں رہتے ہیں، بھارت میں اقلیت مخالف کارروائیاں مودی کی ذہنیت کی عکاسی کرتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مودی سرکار ہندو توا کے فلسفے پر گامزن ہے، اقوام متحدہ کو بھارتی اقلیت مخالف اقدامات سے آگاہ کیا ہے۔ جھوٹے دعوؤں پر بھارت کی دنیا بھر میں جگ ہنسائی ہو رہی ہے۔ بھارت کرونا اور معاشی چیلنجز کے باوجود اقلیتوں کو نشانہ بنانے پر تلا ہوا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں