The news is by your side.

Advertisement

وزیر خارجہ برسلز روانہ، یورپی یونین کے ساتھ معاہدے پر دستخط ہوں گے

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی 3 روزہ سرکاری دورے پر برسلز روانہ ہو گئے، یورپی یونین کے اعلیٰ عہدے داران سے ملاقاتیں متوقع ہیں، وزیر خارجہ کثیر المدتی تعاون کے معاہدے پر دستخط بھی کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود نے برسلز روانگی سے قبل میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ طویل مذاکرات کے بعد یورپی یونین کے ساتھ اسٹریٹیجک معاہدے پر دستخط ہوں گے، یہ معاہدہ ایک اہم پیش رفت ہے۔

شاہ محمود نے کہا کہ یورپی یونین کے ساتھ اسٹریٹیجک پلان پر جو معاہدہ طے پایا ہے، اس پر 25 جون کو اعلیٰ عہدے دار فیڈریکا موگرینی کے ساتھ دستخط کروں گا، اس معاہدے سے یورپی یونین کے ساتھ طویل المدتی تعاون کا آغاز ہوگا۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان اور یورپی یونین کے تعلقات پرانے اور گہرے ہیں، گاہے بگاہے ہم ایک دوسرے کی مدد بھی کرتے رہے ہیں، اب انشاء اللہ مستقبل میں ایک نئی سمت میں آگے بڑھنے کا ارادہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  ایران کا یورپی یونین کو جوہری بحران کے حل کے لیے 60 دن کا الٹی میٹم

شاہ محمود قریشی نے مزید کہا کہ یہ اچھی پیش رفت ہے، ہماری خواہش تھی یہ معاہدہ اپنی تکمیل کو پہنچے۔

انھوں نے کہا کہ برسلز میں نیٹو کے جنرل سیکریٹری کے ساتھ ملاقات بھی طے ہے، دہشت گردی کے خلاف جدوجہد میں پاکستان کا کلیدی کردار ہے۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ نیٹو کے ساتھ ہمارا تعاون رہا، افغانستان کے معاملاتِ میں ہم نے امریکی اور نیٹو فورسز کی بے پناہ مدد کی، نیٹو کے ساتھ دفاعی اور سیکورٹی معاملات میں تعلق برقرار رکھنے کی ضرورت ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں