The news is by your side.

Advertisement

خطےمیں بڑھتی کشیدگی: وزیرخارجہ کا سیکریٹری جنرل اقوام متحدہ کوخط

اسلام آباد: پلواما حملے کے بعد بھارت کی جانب سے پاکستان پرالزامات کے حوالے سے وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتونیو گوتریس کوخط لکھ دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے سیکریٹری جنرل کو لکھے گئے خط میں کہا ہے کہ بھارت تحقیقات کے بغیر پلواما حملے کا الزام پاکستان پر لگا رہا ہے۔

خط میں کہا گیا ہے کہ بھارت خطے میں سکیورٹی کی صورت حال کو خراب کررہا ہے، بھارت پاکستان کے خلاف طاقت کا استعمال کرسکتا ہے۔

وزیرخارجہ کی جانب سے لکھے گئے خط میں کہا گیا کہ پلواما حملے کا بغیر تحقیقات تعلق پاکستان سے جوڑنا مضحکہ خیز ہے، بھارت مخالفانہ بیان بازی کرکے پاکستان کے خلاف فضا کشیدہ بنا رہا ہے۔

خط میں کہا گیا ہے کہ بھارت پلواما حملے کی غیر جانبدارتحقیقات کرکے حقائق سامنے لائے، بھارت کشیدگی کم کرنے کے لیے پاکستان اور کشمیریوں سے مذاکرات کرے۔

شاہ محمود قریشی کی جانب سے لکھے گئے خط میں مزید کہا گیا ہے کہ بھارت کی جانب سے سندھ طاس معاہدہ ختم کرنے کی دھمکی سنگین غلطی ہوگی

مقبوضہ کشمیر میں کار بم دھماکا، 42 بھارتی فوجی ہلاک

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے مقبوضہ کشمیر کے علاقے پلواما میں ہونے والے دھماکے میں 44 بھارتی فوجی مارے گئے تھے۔

بعدازاں بھارتی حکومت اور میڈیا نے تحقیقات کیے بغیر دھماکے کا الزام پاکستان پر عائد کردیا تھا، جسے پاکستان نے سختی سے مسترد کردیا تھا۔

پلواما حملہ : بھارت الیکشن کی آڑ میں مس ایڈونچر کررہا ہے، شاہ محمود قریشی

واضح رہے کہ دو روز قبل وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ الیکشن کی آڑ میں بھارت کوئی نہ کوئی مس ایڈونچر کررہا ہے، پلواما واقعے پر ان کے پاس کوئی ثبوت ہیں تو ہمیں دیں، واقعے کی مذمت کرتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں