The news is by your side.

آئی ایم ایف سے چھٹکارے کے لیے معاشی سفارت کاری کا سہارا لینا ہوگا، وزیرِ خارجہ

کوالالمپور: وزیرِ خارجہ شاہ محمود قریشی نے ملائیشیا میں پاکستانی کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آئی ایم ایف سے چھٹکارے کے لیے معاشی سفارت کاری کا سہارا لینا ہوگا۔

شاہ محمود نے کہا کہ حلال کمائی بھیجنے والوں اور لوٹی دولت باہر بھیجنے والوں میں تفریق کا وقت آ گیا ہے، ملائیشیا میں مقیم پاکستانی ہر سال 1 ارب ڈالر سے زائد رقم بھیجتے ہیں۔

کابل میں دہشت گردی کی مذمت کرتے ہیں، دہشت گردی پر گہرا دکھ اور افسوس ہوا۔

شاہ محمود قریشی وفاقی وزیر خارجہ

وزیرِ خارجہ کا کہنا تھا کہ دفترِ خارجہ اوورسیز کو پاکستان میں سرمایہ کاری و روزگار کے لیے تعاون کرے گا، ان کی قدر کرنی چاہیے جو خون پسینے کی حلال کمائی پاکستان بھیجتے ہیں۔

دریں اثنا ملائیشیا میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ پاکستان اور ملائیشیا کے روابط بہتری کی جانب گام زن ہیں، وزیرِ اعظم عمران خان کےدورے کی بہت پذیرائی ہوئی، ملائیشیا سے وفود کی سطح پر مذاکرات بہت سود مند رہے، پاکستان اور ملائیشیا کے مفادات یکساں ہیں۔


یہ بھی پڑھیں:  جو سب سے زیادہ شور مچا رہا ہے اسے معلوم ہے کچھ دن میں جیل جائے گا، وزیر اعظم


وزیرِ خارجہ نے کہا کہ ہم نے دونوں ممالک میں تعاون میں اضافے کے نئے مواقع کی نشان دہی کی، معاشی شعبوں میں ایک دوسرے کے تجربات سے سیکھنے پر اتفاق ہوا۔

دریں اثنا وزیرِ خارجہ شاہ محمود نے کابل میں دہشت گردی کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ کابل میں دہشت گردی پر گہرا دکھ اور افسوس ہوا، میلاد کی تقریب میں شریک 55 افغان بھائی شہید ہوئے، غیر انسانی حرکت اور دہشت گردی کی شدید مذمت کرتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں