The news is by your side.

Advertisement

وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی سہ روزہ دورے پرجنیوا روانہ

اسلام آباد: وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کونسل کے 42ویں اجلاس میں پاکستان کی نمائندگی کریں گے جو جنیوا میں ہو رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی سہ روزہ دورے پرجنیوا روانہ ہوگئے جہاں وہ انسانی حقوق کونسل کے اجلاس میں شرکت کریں گے۔

شاہ محمود قریشی جنیوا میں منعقد ہونے والے اجلاس سے خطاب بھی کریں گے، وزیرخارجہ دنیا بھر سے آئے مندوبین کے سامنے کشمیریوں کا مقدمہ پیش کریں گے۔

وزیرخارجہ بھارتی اقدامات کے نتیجے میں خطے کو درپیش خطرات کی جانب توجہ دلائیں گے، وزیر خارجہ او آئی سی، ڈبلیو ایچ او کے رہنماؤں سے بھی ملاقات کریں گے۔

شاہ محمود قریشی جنیوا میں میڈیا نمائندگان سے گفتگو کریں گے، وزیرخارجہ علاقائی وعالمی امور پر پاکستانی موقف اور نقطہ نظر پیش کریں گے۔

وزیرخارجہ نے کہا کہ وہ مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں کے معاملے پر عالمی برادری کا ضمیر جھنجھوڑیں گے۔

مقبوضہ کشمیرمیں 36ویں روز بھی کرفیو

واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں آج مسلسل 36ویں روز بھی کرفیو برقرار ہے اور مواصلات کا نظام مکمل پر معطل ہے، قابض انتظامیہ نے ٹیلی فون سروس بند کررکھی ہے جبکہ ذرائع ابلاغ پرسخت پابندیاں عائد ہیں۔

کشمیرمیڈیا سروس کے مطابق مواصلاتی نظام کی معطلی، مسلسل کرفیو اور سخت پابندیوں کے باعث لوگوں کو بچوں کے لیے دودھ، زندگی بچانے والی ادویات اور دیگر اشیائے ضروریہ کی شدید قلت کا سامنا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں