The news is by your side.

Advertisement

قیامت خیز زلزلے کو14سال بیت چکے ہیں لیکن زخم ابھی تک مندمل نہیں ہوسکے، وزیرخارجہ

اسلام آباد : وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ قیامت خیز زلزلے کو 14 سال بیت چکے ہیں لیکن زخم ابھی تک مندمل نہیں ہوسکے ، اللہ سے دعا ہے دنیا کے تمام مسلمانوں کو قدرتی آفات سے محفوظ رکھے۔

تفصیلات کے مطابق وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے 8 اکتوبر2005 کے زلزلے کو چودہ سال مکمل ہونے کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا کہ قیامت خیز زلزلے کو 14 سال بیت چکے ہیں لیکن بچھڑنے والوں کے زخم ابھی تک مندمل نہیں ہوسکے۔

،شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ خوفناک زلزلےمیں ہزاروں جانوں کاضیاع،بستیاں مسمارہوئیں، اللہ سے دعا ہے دنیا کے تمام مسلمانوں کو قدرتی آفات سے محفوظ رکھے اور تمام شہدائے زلزلہ کے درجات بلند، لواحقین کو صبرعطا فرمائے۔

یاد رہے آزاد کشمیر میں قیامت خیز زلزلے کو چودہ برس بیت گئے لیکن یہ تباہی دیکھنے والے آج بھی وہ مناظر نہیں بھول پائے، پاکستان کی تاریخ کے سب سے تباہ کن زلزلے میں چھیاسی ہزار اموات ہوئیں تھیں جبکہ لاکھوں لوگ بےگھر اور کئی گاؤں صفحہ ہستی سے مٹ گئے تھے۔

مزید پڑھیں :  2005 کے زلزلے میں قوم نے قربانی کے مثالی جذبے کا مظاہرہ کیا: وزیر اعظم عمران خان

وزیراعظم پاکستان عمران خان نے زلزلے میں جاں بحق افراد کے اہل خانہ سے تعزیت کا اظہار کرتے ہوئے کہا زلزلے نےتباہی،درداورغم کی ناقابل فراموش یادیں چھوڑیں،اس مشکل وقت میں پاکستانی قوم نے قربانی، انسان دوستی اورمثالی جذبےایثارکامظاہرہ کیا۔

وزیراعظم نے آزاد کشمیرمیں حالیہ زلزلے کے متاثرین کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا تھا متاثرہ علاقوں میں مکمل بحالی تک ہرممکن مددفراہم کرتےرہیں گے، حکومت مؤثرتیاری سے تباہی سے نمٹنے کیلئے ہر ممکن اقدامات اٹھائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں