The news is by your side.

Advertisement

الحمدللہ پی ڈی ایم کے احتجاج سے کوئی ٹینشن نہیں، شاہ محمود قریشی

اسلام آباد: وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ پوری قوم پی ڈی ایم کی حقیقت جان چکی ہے ، الحمدللہ پی ڈی ایم کے احتجاج سے کوئی ٹینشن نہیں، جو خود محتاج ہو وہ احتجاج کیا کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے پی ڈی ایم کی پریس کانفرنس پرردعمل دیتے ہوئے کہا کہ پی ڈی ایم، 31 جنوری کا انتظار کیوں کر رہی ہے، ان کےکہنےپر یاانکےدباؤپرمستعفی نہیں ہوں گے، ہمارے پاس عوام کا مینڈیٹ ہے، وزیراعظم کو ایوان کا اعتماد حاصل ہے، وزیراعظم ان کے کہنے پر مستعفی کیوں ہوں گے۔

وزیرخارجہ کا کہنا تھا کہ درحقیقت پی ڈی ایم کا بیانیہ عوام کی دلچسپی کھو چکا ہے، پی ڈی ایم کی ساڑھے5گھنٹےکی طویل نشست بے نتیجہ رہی، انہوں نے پی پی سی ای ای کے اجلاس میں ہوئے فیصلوں کی توثیق کی، انہوں نےبھی اعلان کردیا پی پی کی طرح ضمنی انتخاب میں حصہ لیں گے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ یہ کہہ رہےہیں سینیٹ الیکشن میں شمولیت کافیصلہ وقت آنےپر کریں گے ، آج کہہ رہا ہوں کہ یہ سینیٹ کے انتخابات میں بھی حصہ لیں گے، اداروں نے ہمیشہ آئین اور قانون کے مطابق ذمہ داری نبھائی۔

ان کا کہنا تھا کہ اداروں پر دباؤ ڈالنے سے کچھ نہیں ہو گا ، پوری قوم پی ڈی ایم کی حقیقت جان چکی ہے ، الحمدللہ پی ڈی ایم کے احتجاج سےکوئی ٹینشن نہیں، جو خود محتاج ہو وہ احتجاج کیا کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں