The news is by your side.

Advertisement

لیڈرجیت نہیں سکتاجب تک پوری ٹیم مل کر ایک وژن پر آگے نہ بڑھے، وزیر خارجہ

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمودقریشی نے کہا کہ موسمیاتی تبدیلی ایک بڑا چیلنج ہے ، سیوریج نظام شاپنگ بیگز کی وجہ سےمتاثر ہوتا ہے، لیڈرجیت نہیں سکتاجب تک پوری ٹیم مل کر ایک وژن پر آگے نہ بڑھے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمودقریشی نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا 14اگست کواسلام آبادسےشاپنگ بیگز کی روک تھام کیلئے مہم کا آغاز کر رہے ہیں، ہم کلین اینڈ گرین پاکستان بنانے میں کامیاب ہوں گے۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ موسمیاتی تبدیلی ایک بڑا چیلنج ہے ، سیوریج نظام شاپنگ بیگز کی وجہ سےمتاثر ہوتاہے ، ماحول کو بہترکرنا ہم سب کا فرض ہے، کراچی میں نالوں کی بندش کی بڑی وجہ شاپنگ بیگز ہیں۔

شاہ محمودقریشی نے کہا مستقل میں خطےکو قحط اور سیلاب جیسی صورتحال کا سامنا ہوسکتاہے، عوام کو شامل کرکے ہی خطرات سے نمٹا جاسکتا ہے ،ماحول کوصاف ستھرارکھنےمیں عالمی معیارکومدنظررکھناہوگا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ لیڈرجیت نہیں سکتاجب تک پوری ٹیم مل کر ایک وژن پر آگے نہ بڑھے، نوجوانوں کو شامل کرکےحقیقی تبدیلی لائی جاسکتی ہے۔

یاد رہے گذشتہ روز وزیرمملکت موسمیاتی تبدیلی زرتاج گل کا کہنا تھا پلاسٹک بیگ آلودگی کا بہت بڑا ذریعہ بن رہے ہیں ، لوگ اپنے علاقے چھوڑ کر شہری علاقوں کا رخ تیزی سے کر رہے ہیں، شہری علاقے پلاننگ نا ہونے کی وجہ سے بہت زیادہ متاثر ہو رہے ہیں،شہر میں سیلابی صورتحال اس پلاسٹک بیگ کی وجہ سے پیدا ہوتی ہے۔

خیال رہے اسلام آباد میں چودہ اگست سے پلاسٹک بیگ (پولیتھن شاپر) استعمال کرنے پر مکمل پابندی ہوگی اور خلاف ورزی کرنے والے کو بھاری جرمانہ ادا کرنا ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں