The news is by your side.

Advertisement

مودی اپنےعزائم کےلیےخطے کو جنگ میں جھونکنا چاہتا ہے، شاہ محمود قریشی

اسلام آباد : وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا پاک بھارت کشیدگی سے متعلق کہنا ہے کہ جنگ کے خلاف بھارت سے بھی آوازیں اُٹھ رہی ہیں، بھارت میں چھوٹا طبقہ سیاسی عزائم کی خاطر خطے کو جنگ میں جھونکنا چاہتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان امن کا راستہ چاہتا ہے، بھارت سے بھی امن کی حمایت میں آوازیں اُٹھ رہی ہیں، کشیدگی کم کرنے کی جانب بڑھنا چاہیے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ مسئلہ کشمیر اب پوری دنیا میں اجاگر ہوگیا ہے، خطے میں امن کےلیے مسئلہ کشمیر کا حل لازم ہے، تمام ممالک مذاکرات سے معاملہ حل کرنا چاہتے ہیں۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ اطلاعات ہیں کہ سعودی وزیر خارجہ کا دورہ تاخیر کا شکار ہوگیا ہے، عادل الجبیر معاملات سلجھانے میں مدد دینا چاہتے ہیں۔

مزید پڑھیں : او آئی سی قرارداد نے کشمیر پر پاکستان کے موقف کی توثیق کی ہے‘ شاہ محمود قریشی

اس سے قبل سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ او آئی سی کی قرارداد میں کشمیر پرپاکستان کے موقف کی توثیق کی گئی۔

انہوں نے کہا کہ او آئی سی کی قرارداد میں کشمیر کو خطے کے امن کے لیے کلیدی قرار دیا گیا اور مقبوضہ کشمیر میں بھارتی دہشت گردی کی مذمت کی گئی ہے۔

وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ او آئی سی نے بھارتی جارحیت کی مذمت اور پاکستان کے حق دفاع کو تسلیم کیا، پاکستانی قوم کو اس کامیابی پرمبارکباد دیتا ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں