The news is by your side.

Advertisement

‘آج انشااللہ وزیراعظم کے کورونا ٹیسٹ کا رزلٹ موصول ہو جائے گا’

اسلام آباد : وزیرخارجہ شاہ محمودقریشی نے کہا ہے کہ وزیراعظم نےکل کوروناٹیسٹ کیلئےسیمپل دیاتھا،آج انشااللہ رزلٹ موصول ہو جائے گا، ہمیں تیار رہنا چاہیے ، کورونا سے متاثرین کی تعداد میں اضافہ ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق ملک میں کورونا وائرس کی موجودہ صورتحال پروزیرخارجہ شاہ محمودقریشی نے اپنے بیان میں کہا کہ ٹیسٹنگ کی استعداد کار بڑھنےسےمتاثرین کی اصل تعدادسامنے آئے گی، پاکستان میں ابھی تک وائرس کی بلند ترین سطح پر نہیں پہنچے، ہمیں تیار رہنا چاہیے کوروناسےمتاثرین کی تعداد میں اضافہ ہوگا۔

وزیرخارجہ کا کہنا تھا کہ کورونا سےاموات کی شرح میں اضافہ بھی خارج از امکان نہیں ، آج ایسی صورتحال سے گزررہےہیں جہاں کورونا کا پھیلاؤروکناہے، دوسری طرف غریب طبقے کو بھوک سے بچانا ،توازن برقرار رکھنا ہوگا۔

شاہ محمودقریشی نے کہا کہ دنیا کشمکش کاشکارہےکہ صورتحال سے نمٹنے کا کوئی مستقل ضابطہ نہیں ،پاکستان غریب ملک ہے مستقل لاک ڈاؤن نہیں کر سکتے ، تمام عوامل کو مدنظر رکھتے ہوئے لائحہ عمل تبدیل کرتے رہنا ہوگا۔

بیرون ملک پھنے پاکستانیوں کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی جلدواپسی کیلئےکاوشیں کررہےہیں، اسوقت واپسی کے منتظرہزاروں پاکستانیوں کی تکالیف کامکمل احساس ہے ، پاکستانیوں کو واپس لانا ہماری ذمہ داری مگراپنی استعداد کار کو بھی دیکھنا ہے۔

وزیر خارجہ نے مزید کہا کہ پہلے ہم 2000پاکستانیوں کو ہر ہفتے وطن واپس لا رہے تھے ، اب ٹیسٹنگ استعداد بڑھنے پر 6000 پاکستانیوں کو واپس لاسکیں گے ، واپس آنیوالوں کوٹیسٹنگ ،قرنطینہ کی سہولتیں فراہم کریں گے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ یہ بھی ممکن ہےکوئی کورونامتاثر ہو مگر علامات نہ ہوں اور وہ فری بھی ہوجائے، ہمیں احتیاطی تدابیر اختیار کرنےکی ترغیب دینا اور خوف سے بچانا ہے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ وزیراعظم نےکل کوروناٹیسٹ کیلئےسیمپل دیا تھا، آج انشااللہ وزیراعظم کے ٹیسٹ کا رزلٹ موصول ہو جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں