site
stats
پاکستان

بھارت کشمیر میں انسانی حقوق پامال کر رہا ہے، دفتر خارجہ

اسلام آباد: دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ بھارت کا، اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کونسل کو مقبوضہ کشمیر کے دورے کی اجازت نہ دینا وہاں ہونے والی انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں پر پردہ ڈالنے کی کوشش ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ نفیس زکریا کا کہنا تھا کہ ہندوستان بنیادی انسانی حقوق کی بات کرتا ہے لیکن کشمیر میں بری طرح انسانی حقوق پامال کیے جارہے ہیں۔

واضح رہے کہ اقوام متحدہ کے ہائی کمیشن برائے انسانی حقوق کے چیف نے دورہ کشمیر کی درخواست کی تھی جس کا مقصد کشمیر میں حقائق کاجائزہ لینا تھا جہاں آزادی کی تحریک کو دبانے کے لیے بھارتی فورسز طاقت کا استعمال کر رہی ہیں۔

اقوم متحدہ کے ہائی کمشنر برائے انسانی حقوق زید راعد حسین نے سرحد کے دونوں اطراف مقبوضہ اور آزاد کشمیر تک رسائی کی درخواست کی تھی تاہم بھارت نے مقبوضہ کشمیر کے دورے کی اجازت دینے سے صاف انکار کردیا۔

بھارت نے مؤقف اپنایا کہ بیرونی انکوائری کی ضرورت نہیں اور حکومت جلد از جلد حالات کو معمول پر لانے کے لیے کوشاں ہیں۔ بھارتی وزارت خارجہ نے اپنے بیان میں کہا کہ بھارتی جمہوریت کے پاس وہ تمام کچھ ہے جو جائز شکایات سے نمٹنے کے لیے ضروری ہے۔

پاکستان اس سے قبل مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی جارحیت کے خلاف اقوام متحدہ سے کردار ادا کرنے کی درخواست کر چکا تھا جس کے بعد ہی یہ دورہ تشکیل دیا گیا۔

یاد رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی ظلم و جبر عروج پر ہے اور مقبوضہ وادی میں بھارتی فورسز کے ہاتھوں جاں بحق افراد کی تعداد 98 ہو گئی ہے۔ مختلف علاقوں میں بدستور کرفیو نافذ ہے۔ حریت کانفرنس کی اپیل پر مقبوضہ وادی میں احتجاجی مظاہروں اور ہڑتال کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top