The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے دہشتگردی کے خلاف جنگ میں ستر ہزار جانوں کی قربانیاں دیں، نفیس زکریا

اسلام آباد : ترجمان دفتر خارجہ نفیس زکریا کا کہنا ہے کہ پاکستان نے دہشتگردی کے خلاف جنگ میں ستر ہزار جانوں کی قربانیاں دیں، افغانستان میں داعش کے پھیلاؤ اور طالبان کی سرگرمیوں کےبارے میں آگاہ ہیں۔

ترجمان دفتر خارجہ نفیس زکریا کی ہفتہ وار بریفنگ میں کہنا تھا کہ پاکستان کو دہشت گردی کے بڑے چیلنج کا سامنا ہے، دہشتگردی کے خلاف جنگ میں پاکستان نےستر ہزار جانوں کی قربانیاں دیں، افغانستان میں داعش کے پھیلاو اور طالبان کی سرگرمیوں کے حوالے سے آگاہ ہیں۔

نفیس زکریا کا کہنا تھا کہ وزیراعظم نے افغانستان کے چیف ایگزیکیٹوکو دورہ پاکستان کی دعوت دی، باہمی مشاورت سے تاریخ کو حتمی شکل دی جا رہی ہے۔

انھوں نے کہا کہ این ایس جی کے حالیہ اجلاس میں پاکستان کی رکنیت کے حصول کی سنجیدہ کوشیشوں کو دیگر ممالک نے سراہا، این ایس جی کی ایٹمی عدم پھیلاو کے ایجنڈے کے حوالے سے عملی کوششیں کیں۔


مزید پڑھیں : عالمی برادری مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت کا نوٹس لے، نفیس ذکریا


مقبوضہ کشمیر کے حولے سے نفیس زکریا کا کہنا تھا کہ پاکستان مقبوضہ کشمیر کا مسئلہ ہر فورم پر اٹھاتا ہے، مسئلہ کشمیر اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں میں موجود ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ کشمیری حریت رہنماؤں یاسین ملک، سید علی گیلانی اور میر واعظ عمر فاروق نے ایک مشترکہ بیان جاری کیا ہے، انہوں نے کہا ہے کہ کشمیری قوم ابھی تک ڈٹی ہوئی ہے، موجودہ جدوجہد ہماری تحریک کو آگے لے گئی ہے، اللہ کی مدد سے فتح ہماری ہو گی، پاکستان کشمیری قوم کی بھرپور حمایت کرتا ہے۔

ترک صدر کے پاکستان کے دورے کے حوالے سے انکا کہنا تھا کہ برادر اسلامی ملک ترکی کے صدر رچپ طیب اردغان نے پاکستان کا دو روزہ دورہ کیا، ترک صدر نے پارلیمان سے اپنے خطاب میں مسلہ کشمیر کا بھی ذکر کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں