The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کا پھر عالمی برادری سے مقبوضہ کشمیر میں بھارت کی کارروائیوں کا نوٹس لینے کا مطالبہ

اسلام آباد : پاکستان نے ایک بار پھر عالمی برادری سے مقبوضہ کشمیر میں بھارت کی  غیرقانونی کارروائیوں کا نوٹس لینے کا مطالبہ کردیا، ترجمان دفترخارجہ نے کہا کشمیریوں کو جعلی مقابلوں میں مارا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفترخارجہ عائشہ فاروقی نے ہفتہ واربریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ مقبوضہ کشمیر میں کشمیریوں کو جعلی مقابلوں میں مارا جا رہا ہے اور شہید کشمیریوں کی لاشیں بھی ورثاکےحوالے نہیں کی جارہیں۔

ترجمان دفترخارجہ کا کہنا تھا کہ احتجاج کرنےوالےکشمیریوں پرگولیاں برسائی جاتی ہیں، بھارت سمجھ لے کہ وہ ظالمانہ ہتھکنڈوں سےکشمیریوں کی آواز دبا نہیں سکتا، پاکستان دنیا سے پھر مقبوضہ کشمیر میں غیرقانونی کارروائیوں کا نوٹس لینے کا مطالبہ کرتا ہے۔

عائشہ فاروقی نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں جاری ہیں، وزیرخارجہ نے مختلف ممالک کے وزرائے خارجہ سے رابطہ کیا، کورونا کی صورتحال میں دفترخارجہ اورسفارت خانے متحرک ہیں۔

بیرون ممالک میں پھنسے پاکستانیوں کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ دفترخارجہ اور سفاتخانے بیرون ملک پاکستانیوں سے مکمل رابطے میں ہیں، 90 ہزار سے زائد پاکستانیوں کو واپس وطن لایا جا چکا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں