The news is by your side.

Advertisement

لوک داستانوں کے مشہور کرداروں کا تعلق کن شہروں سے تھا؟

پاکستان کی لوک داستانوں کے ان چند کرداروں کا نام اور ان سے منسوب داستانیں آپ نے بھی سنی اور پڑھی ہوں گی۔ سسی، ماروی، شیریں اور لیلیٰ جیسے نام نہ صرف ہمارے ہاں عام ہیں بلکہ تاریخ اور ثقافت پر مبنی کتب میں ان افسانوی کرداروں کو مختلف روایات کے تحت بیان کیا گیا ہے۔ ادب کی بات کی جائے تو نظم و نثر میں بھی لوک داستانوں اوران کے افسانوی کرداروں کو نہایت خوب صورتی سے پیش کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ ان پر ڈرامے بھی بنائے گئے جن کو بہت مقبولیت ملی۔

ان لوک داستانوں کے مرکزی کرداروں کا تعلق کن علاقوں سے تھا، یہ جاننا آپ کی دل چسپی کا باعث بنے گا۔

تاریخ و ثقافت کے مختلف حوالوں اور شاعری میں آپ نے سسی کا ذکر ضرور سنا اور پڑھا ہوگا۔ یہ سندھ اور بلوچستان کی مشہور لوک داستان کا کردار ہے۔ روایت ہے کہ سسی پنوں کی محبت میں جب وہ موڑ آیا جہاں جدائی مقدر بن گئی تو ایک نئی داستان رقم ہوئی۔ سسی اپنے محبوب کی تلاش میں نکل پڑی اور اس راستے میں اس نے سختیوں اور کئی مشکلات کا سامنا کیا۔

ایک اور مشہور لوک داستان کا کردار ماروی بھی آپ کے ذہن میں ہو گا۔ اس افسانوی کردار کا تعلق سندھ کے صحرائے تھر سے ہے۔ راویات کے مطابق عمر ماروی کی کہانی جس طرح بیان کی جاتی ہے اس میں ماروی کو اپنی مٹی سے پیار اور اس کی پاک دامنی کے باعث یاد کیا جاتا ہے۔

شیریں اور فرہاد کا نام تو سبھی نے سنا ہے۔ ان دونوں کرداروں سے ایک داستان منسوب ہے، جس پر نثر اور نظم دونوں کی مختلف اصناف میں نہایت خوب صورت انداز میں پیش کیا جاتا رہا ہے۔ اس افسانوی داستان کے کردار شیریں کا تعلق بلوچستان کے ضلع آواران بتایا جاتا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں